Minigolfbana i Gyttorp

Campingar, bassänger (inomhus/utomhus), spa'n, teatrar, nöjesparker etc.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Skriv svar
Användarvisningsbild
Mr H
Inlägg: 397
Blev medlem: tis 27 okt 2009, 22:04

Minigolfbana i Gyttorp

Inlägg av Mr H »

Råkade under en Ue,tripp åka förbi denna gamla minigolfbana mitt i centrala Gyttorp.

http://www.pixbox.se/alb_show_id1147395_page0.html
Frazdrik
Inlägg: 68
Blev medlem: fre 14 aug 2009, 17:09

Inlägg av Frazdrik »

Hejsan. Gyttorp är ett intressant litet samhälle med lång industrihistoria. Den gamla tågstationen och järnvägsområdet är ett tips nästa gång du åker förbi, om du inte redan har varit där. Det finns bl.a en gårdoch lite andra goa lämningar. På sommarhalvåret är det viss aktivitet där med veteranjärnvägen. Mvh Fredrik
Användarvisningsbild
Mr H
Inlägg: 397
Blev medlem: tis 27 okt 2009, 22:04

Inlägg av Mr H »

Får tacka för tipsen och kolla in det nästa gång man är i krokarna med kameran=)
Användarvisningsbild
Mr H
Inlägg: 397
Blev medlem: tis 27 okt 2009, 22:04

Inlägg av Mr H »

Om du menar gamla nittro nobbel? så ja den är i högsta grad aktiv men med nytt namn=)
Användarvisningsbild
Mr H
Inlägg: 397
Blev medlem: tis 27 okt 2009, 22:04

Inlägg av Mr H »

[quote=""CB Milton""]Okej, då vet jag. Då är det inget vi behöver diskutera mer.[/quote]

nix. vi kollade upp det när vi var i krokarna för att vi var nyfikna precis som dig men var bara inse att det fanns kvar och vända om =)
Användarvisningsbild
Nethril
Inlägg: 209
Blev medlem: mån 03 aug 2009, 20:52

Sv: Minigolfbana i Gyttorp

Inlägg av Nethril »

Oj, ja där har det inte golfats på ett tag. Men vilket fint läge banan har där alldeles vid vattnet :)
Buried by time and dust...
http://explorica.pixbox.se
Användarvisningsbild
Mr H
Inlägg: 397
Blev medlem: tis 27 okt 2009, 22:04

Inlägg av Mr H »

[quote=""Nethril""]Oj, ja där har det inte golfats på ett tag. Men vilket fint läge banan har där alldeles vid vattnet :) [/quote]

Ja precis, man blev ganska förvånad över att den inte användes
D Brown
Inlägg: 52
Blev medlem: lör 04 apr 2009, 18:47

Inlägg av D Brown »

Nu var den historia, i veckan tyckte jag mig se att några gubbar rev banorna och travade upp resterna vid parkeringen.
Skriv svar