En öde mc-klubb

Campingar, bassänger (inomhus/utomhus), spa'n, teatrar, nöjesparker etc.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
mopedhuligan
Inlägg: 942
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 10:35

En öde mc-klubb

Inlägg av mopedhuligan »

Idag har jag varit i ett sedan länge öde mc-klubbhus. Helt tömt, men lite intressant ändå eftersom det ligger precis vid en väg, inte alls långt från civilisationen, har varit tomt i evigheter och i perioder olåst, men är ändå inte nerklottrat eller vandaliserat. Mopedhuliganen, som egentligen inte är någon vidare huligan, låste dörren efter sig så de riktiga huliganerna inte ska komma in nu heller. Några bilder finns här
------------------------------------------------------
Det man hittar får man ta.
Användarvisningsbild
ruckel.se
Inlägg: 203
Blev medlem: tor 10 sep 2009, 19:40
Kontakt:

Inlägg av ruckel.se »

[quote=""mopedhuligan""]Idag har jag varit i ett sedan länge öde mc-klubbhus. Helt tömt, men lite intressant ändå eftersom det ligger precis vid en väg, inte alls långt från civilisationen, har varit tomt i evigheter och i perioder olåst, men är ändå inte nerklottrat eller vandaliserat. Mopedhuliganen, som egentligen inte är någon vidare huligan, låste dörren efter sig så de riktiga huliganerna inte ska komma in nu heller. Några bilder finns här[/quote]

Trevligt ställe, det skulle jag gärna besöka. Kan det vara jägare som använder det när det står olåst?
Användarvisningsbild
mopedhuligan
Inlägg: 942
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 10:35

Inlägg av mopedhuligan »

[quote=""ruckel.se""]Trevligt ställe, det skulle jag gärna besöka. Kan det vara jägare som använder det när det står olåst?[/quote]
Tror inte det. Men nu är det som sagt inte olåst.
------------------------------------------------------
Det man hittar får man ta.
Användarvisningsbild
ruckel.se
Inlägg: 203
Blev medlem: tor 10 sep 2009, 19:40
Kontakt:

Inlägg av ruckel.se »

[quote=""mopedhuligan""]Tror inte det. Men nu är det som sagt inte olåst.[/quote]

Om det stämmer som jag tolkar dig att någon låser upp emellanåt utan att låsa efter sig så kanske det är upplåst igen till våren eller när nu jag kan tänkas ha chans att fotografera ruckel i E-län.
grottlars
Inlägg: 8
Blev medlem: tis 18 maj 2010, 10:48

Inlägg av grottlars »

Är inte det där esspings gamla kåk?

Edit: Jag kan sätta iallafall en halv tumme på att det är ovan nämnda ställe, sablars vilka rotblötor man har gjort där :)
Senast redigerad av 1 grottlars, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
albin
Inlägg: 661
Blev medlem: fre 20 feb 2009, 16:09

Inlägg av albin »

Trodde kåken var hotad då jag for förbi till jobbet förra sommaren. Lämpligtvis åkte jag MC den morgonen. Men det visade sig vara fjärrvärmegrävning den gången.
Bild
Användarvisningsbild
mopedhuligan
Inlägg: 942
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 10:35

Inlägg av mopedhuligan »

[quote=""grottlars""]Är inte det där esspings gamla kåk?

Edit: Jag kan sätta iallafall en halv tumme på att det är ovan nämnda ställe, sablars vilka rotblötor man har gjort där :) [/quote]

Jodå, tror till och med att man ser namnet på nån bild. Vet du när de flyttade ut?
------------------------------------------------------
Det man hittar får man ta.
Användarvisningsbild
albin
Inlägg: 661
Blev medlem: fre 20 feb 2009, 16:09

Inlägg av albin »

[quote=""mopedhuligan""]Jodå, tror till och med att man ser namnet på nån bild. Vet du när de flyttade ut?[/quote]

Hör med Wållberg, den nyblivna 40-åringen.
Användarvisningsbild
nonamegiven
Inlägg: 492
Blev medlem: ons 19 maj 2010, 18:04

Inlägg av nonamegiven »

Intressant, ser ut att ha varit öde under en längre tid. Gillar känslan invädigt!
Skriv svar