Yangtorp

Campingar, bassänger (inomhus/utomhus), spa'n, teatrar, nöjesparker etc.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Elagabalus
Inlägg: 2292
Blev medlem: ons 22 jul 2009, 07:51
Kontakt:

Inlägg av Elagabalus »

[quote=""Zeahawk""]Håller inte Dragon Gate på att rustas upp? När jag körde förbi för någon månad sedan var det full aktivitet med en en massa byggsnubbar springandes och fullt med bråte utanför?![/quote]

Det finns en tråd om detta. De har begärt tillstånd att bygga " ett till" Dragon Gate på andra sidan motorvägen. Kommunen tveksam då "Dragon gate I" är långt ifrån färdigt. Det byggs och snickras men ännu tro jag inte att man kan övernatta. På sikt har man väl svårt att tro att det skall gå vägen. Men vem vet? Personligen gissar jag att detta blir ett praktfullt UE-objekt vad det lider
fredrik
Inlägg: 245
Blev medlem: fre 06 mar 2009, 00:41

Inlägg av fredrik »

Ta med kattmat om Ni skall dit, jag gav katten det sista för några dagar sedan.
Izeodora
Inlägg: 2
Blev medlem: mån 16 jul 2012, 05:43

Inlägg av Izeodora »

Man behöver inte klättra över någon mur vid yangtorp. Parkera på parkeringsplatsen och gå in brevid muren eller ta grusvägen upp till entren. Använd sedan en utvändig balkong för att komma in på innergården. Med tanke på trafiken dit tror jag inte att grannarna bryr sig. Finns bilder på abandoned.blogg.se med.

Som någon skrev kanske inte ue men iallafall helt galet ställe mitt ute i spenaten.
Näshulta
Inlägg: 11
Blev medlem: fre 07 nov 2008, 09:19

Inlägg av Näshulta »

:eek:
Herregud, ser ju ut som ett stort asiatiskt ufo landat mitt i bullerbyn...

Hur tänkte dom där?

Snygga bilder btw, måste bara hämta mig från chocken lite...
popop67
Inlägg: 1
Blev medlem: fre 10 aug 2012, 09:23

Inlägg av popop67 »

Var där igår och kollade. Tittar man noga in ifrån vägen hittar man gavelspets och yttervägg till den gamla skolan som hela bygget är byggt över . Den finns alltså kvar där inne.
Väldigt speciellt ställe. Har varit där tre gånger lika roligt var gång.
pop
Användarvisningsbild
Elagabalus
Inlägg: 2292
Blev medlem: ons 22 jul 2009, 07:51
Kontakt:

Inlägg av Elagabalus »

[quote=""popop67""]Var där igår och kollade. Tittar man noga in ifrån vägen hittar man gavelspets och yttervägg till den gamla skolan som hela bygget är byggt över . Den finns alltså kvar där inne.
Väldigt speciellt ställe. Har varit där tre gånger lika roligt var gång.
pop[/quote]

Lite som Dragon Gate alltså? Huvudbyggnaden döljer gamla kommunala (?) hotellet ÄLvkarlen som ligger mer eller mindre intakt under alla asiatiska prydnader
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
riddar m
Inlägg: 1050
Blev medlem: mån 22 sep 2008, 08:18
Kontakt:

Inlägg av riddar m »

[quote=""fredrik""]Ta med kattmat om Ni skall dit, jag gav katten det sista för några dagar sedan.[/quote]

Träffade en katt när jag var där också. Stackarn :(
Hoppas Abba-Fridas pojkvän kommer och tar hand om honom/henne...
"...smile pretty and watch your back..."
rosa kattens ruinromantiska expeditioner - numera på Flickr!
fredrik
Inlägg: 245
Blev medlem: fre 06 mar 2009, 00:41

Inlägg av fredrik »

[quote=""riddar m""]Träffade en katt när jag var där också. Stackarn :(
Hoppas Abba-Fridas pojkvän kommer och tar hand om honom/henne...[/quote]

Första gången jag var där fanns det två hungriga katter, verkar som någon "tagit hand" om den ena i alla fall ;)
untie
Inlägg: 97
Blev medlem: lör 02 maj 2009, 16:40
Kontakt:

Inlägg av untie »

var där i går, väldigt speciell känsla måste jag säga! särskilt när fotocellslampor började tändas pga att vi rörde oss i deras sensorer. ett larm var dessutom igång hela tiden så någon slags aktivitet måste ju finnas där? såg inte till någon katt dock.
Skriv svar