Den lilla campingkiosken, Dalarna

Campingar, bassänger (inomhus/utomhus), spa'n, teatrar, nöjesparker etc.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Skriv svar
Mirage
Inlägg: 363
Blev medlem: tor 16 okt 2008, 20:16

Inlägg av Mirage »

Måste bara påpeka att det är riktigt tråkiga inlägg du gör utan att skriva någonting i huvudtaget förutom din länk.
Kanske borde du starta en ända tråd för din blog istället där du kan sammla alla dina updateringar?
Användarvisningsbild
mikael82karlsson
Inlägg: 208
Blev medlem: ons 03 apr 2013, 15:15
Kontakt:

Inlägg av mikael82karlsson »

Förlåt så jävla mycket då! Ingen har väl bett dig att läsa mina inlägg heller?
You don't take a photograph, you make it
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

Finns inga egentliga regler för hur man informerar om uppdateringar i sin blogg eller galleri.

Men relativt många har en egen tråd för sina bloggar/gallerier här:
http://28dagarsenare.se/forumdisplay.php?f=18

Skriver man i vanliga forumtrådar så är det lämpligt att först leta och se så att det inte redan finns en tråd om det aktuella stället, där man kan flylla på istället för att skapa en ny tråd.

Har man en "egen" tråd om sin blog/galleri så slipper man det böket/letandet, bara att lägga ut sina uppdateringar :)

/B
Ingemar Johansson
Inlägg: 124
Blev medlem: fre 13 nov 2009, 12:25

Inlägg av Ingemar Johansson »

[quote=""mikael82karlsson""]Förlåt så jävla mycket då! Ingen har väl bett dig att läsa mina inlägg heller?[/quote]

Gillade inte direkt din attityd i din skrivelse Du har kunna formelara texen bättre Ge bättre stäming då på forumet.

Håller du inte med ;)
Användarvisningsbild
mikael82karlsson
Inlägg: 208
Blev medlem: ons 03 apr 2013, 15:15
Kontakt:

Inlägg av mikael82karlsson »

Jo absolut! Var en såndan dag när allt krånglade och jävlades *sorry* för mitt dåliga inlägg/svar. :)
You don't take a photograph, you make it
Ingemar Johansson
Inlägg: 124
Blev medlem: fre 13 nov 2009, 12:25

Inlägg av Ingemar Johansson »

Nu vatt det bättre :)

Visst alla kan ha sin dåliga dag Men synd att det kan drabba nån men okej dra ett streckt

Tycker dina bilder säger mer än vad du skriver om dom och mycket bra fotos.
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

Och fortfarande ett hett tips, men givetvis inget tvång/regel, men relativt många på 28ds har en egen tråd för sina bloggar/gallerier här:
http://28dagarsenare.se/forumdisplay.php?f=18

Gör det enklare för de som är extra intresserade av din sida/blogg att följa nya och gamla uppdateringar du gör/har gjort :)

/B
Användarvisningsbild
mikael82karlsson
Inlägg: 208
Blev medlem: ons 03 apr 2013, 15:15
Kontakt:

Inlägg av mikael82karlsson »

Hehe...Ja! Jo jag har mycket info om dom flesta ställen jag varit och fotat på, men nu blev detta en fotoblogg så jag har val att ha mest bilder utan info. Om någon är intresserad eller undrar över något så svarar jag givetvis på det! Är inne på en hemsida med både info och kategorier för mina bilder/ställen jag varit på.
Ps: Tackar för att du gillar mina bilder :)
You don't take a photograph, you make it
jakobthistle
Inlägg: 22
Blev medlem: tis 18 okt 2011, 14:04

Inlägg av jakobthistle »

Bra sida :) ! Vemodiga mystiska, fina och intressanta bilder från bergslagen. Vore schysst om du kompletterade med lite info om de här intressanta ställena i framtiden om du har tid. Minns min barndom då jag åkte bil runt i dessa trakter iom att min farmor bodde i norra västmanland.
Skriv svar