Värdshus i mellansverige

Campingar, bassänger (inomhus/utomhus), spa'n, teatrar, nöjesparker etc.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

dlimi
Inlägg: 32
Blev medlem: fre 12 dec 2008, 14:14

Värdshus i mellansverige

Inlägg av dlimi »

Jag fick av ägaren tillstånd att gå in i och fota detta värdshus som varit permanent stängt / övergivet i många år och är helt fritt från klotter och annat sabotage. Dock lovade jag ägaren att ej berätta för någon vart det ligger vilket jag kommer respektera. Detta var första gången jag fotar ett UE objekt, men garanterat inte sista. Kom gärna med kommentarer.

Se bilderna här.
Användarvisningsbild
choctaw
Inlägg: 234
Blev medlem: mån 22 sep 2008, 14:54
Kontakt:

Inlägg av choctaw »

[quote=""dlimi""]Jag fick av ägaren tillstånd att gå in i och fota detta värdshus som varit permanent stängt / övergivet i många år och är helt fritt från klotter och annat sabotage. Dock lovade jag ägaren att ej berätta för någon vart det ligger vilket jag kommer respektera. Detta var första gången jag fotar ett UE objekt, men garanterat inte sista. Kom gärna med kommentarer.

Se bilderna här.[/quote]

Mycket bra bilder!

Mvh Daniel
Användarvisningsbild
JMSvenungson
Inlägg: 367
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 12:35
Kontakt:

Inlägg av JMSvenungson »

[quote=""dlimi""]Jag fick av ägaren tillstånd att gå in i och fota detta värdshus som varit permanent stängt / övergivet i många år och är helt fritt från klotter och annat sabotage. Dock lovade jag ägaren att ej berätta för någon vart det ligger vilket jag kommer respektera. Detta var första gången jag fotar ett UE objekt, men garanterat inte sista. Kom gärna med kommentarer.

Se bilderna här.[/quote]

Hyfsat stark första-post. :)
Tack för att du delade med dig. Kul att se en plats som inte har någon åverkan alls.
Användarvisningsbild
riddar m
Inlägg: 1050
Blev medlem: mån 22 sep 2008, 08:18
Kontakt:

Inlägg av riddar m »

Snyggt! Inte dumma ljusexperiment alls.
"...smile pretty and watch your back..."
rosa kattens ruinromantiska expeditioner - numera på Flickr!
Användarvisningsbild
mopedhuligan
Inlägg: 942
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 10:35

Inlägg av mopedhuligan »

Fantastiskt. Jag trodde mellansverige var för tätbefolkat för att nåt sånt skulle kunna stå orört mer än ett par månader.
Användarvisningsbild
Markkanen
Inlägg: 106
Blev medlem: fre 17 okt 2008, 09:26
Kontakt:

Inlägg av Markkanen »

Riktigt snygga bilder! :) Och eftersom det var första posten så, Välkommen! ^^,
dlimi
Inlägg: 32
Blev medlem: fre 12 dec 2008, 14:14

Inlägg av dlimi »

Tack för alla kommentarer. Ägaren bor ca 10m bakom värdshuset och sa sig inte vara brydd att ringa polisen eller skicka in sina 2 hundar om han ser obehöriga. Fast och andra sidan tror jag inte det är många "intresserade UE'are" som är medvetna om stället vilket ägaren var väldigt nöjd över.

Då det inte fanns någon el där inne så hade jag en diod ficklampa och en vanlig lite varmare ficklampa vilket gjort ljuset på bilderna. Ångrar mig på efterhand att jag inte tagit mer bilder på de faktiska korridorerna där rummen var och mera vyer över ytorna i sig. Det blev mest närbilder på objekt.
Senast redigerad av 3 dlimi, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
jornmark
Inlägg: 1346
Blev medlem: tor 11 sep 2008, 19:24

Inlägg av jornmark »

[quote=""dlimi""]Tack för alla kommentarer. Ägaren bor ca 10m bakom värdshuset och sa sig inte vara brydd att ringa polisen eller skicka in sina 2 hundar om han ser obehöriga. Fast och andra sidan tror jag inte det är många "intresserade UE'are" som är medvetna om stället vilket ägaren var väldigt nöjd över.

Då det inte fanns någon el där inne så hade jag en diod ficklampa och en vanlig lite varmare ficklampa vilket gjort ljuset på bilderna. Ångrar mig på efterhand att jag inte tagit mer bilder på de faktiska korridorerna där rummen var och mera vyer över ytorna i sig. Det blev mest närbilder på objekt.[/quote]
Kul att se dina bilder. Har även en misstanke om varifrån bilderna kommer, faktiskt.
Välkommen till forumet.
dlimi
Inlägg: 32
Blev medlem: fre 12 dec 2008, 14:14

Inlägg av dlimi »

[quote=""jornmark""]Kul att se dina bilder. Har även en misstanke om varifrån bilderna kommer, faktiskt.
Välkommen till forumet.[/quote]

Tackar. Du verkar uppenbarligen ha grymt bra koll så jag tvekar inte en sekund på att du eventuellt kan lista ut vart bilderna kommer ifrån :)
Användarvisningsbild
mopedhuligan
Inlägg: 942
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 10:35

Inlägg av mopedhuligan »

[quote=""dlimi""]Tack för alla kommentarer. Ägaren bor ca 10m bakom värdshuset och sa sig inte vara brydd att ringa polisen eller skicka in sina 2 hundar om han ser obehöriga. Fast och andra sidan tror jag inte det är många "intresserade UE'are" som är medvetna om stället vilket ägaren var väldigt nöjd över.[/quote]

Men tänker han bara låta det stå?
Skriv svar