Omformarstation i Skåne

Alla anläggningar som omfattas av totalförsvaret - alltså även civila ledningscentraler och upplagsplatser och dylikt.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

JStarky
Inlägg: 1
Blev medlem: lör 21 sep 2013, 20:36

Inlägg av JStarky »

Tjena killar,

jag är rätt ny eller rättare sagt dagsfärsk härinne. Jag tycker denna "station" verkar jätteintressant och det skulle vara himla kul att få se den Live, men var är den :-) ?

Någon vänlig själ lust att dela med sig av denna info så ska jag dela med mig något till den som gör. Kan nästan garantera att det jag bjuder på är där ingen som varit ännu.

Jag respekterar att vissa saker hålls lite "hemligt" här inne. Så skicka gärna ett mail till mig så bjuder jag på den andra, först till kvarn :-)
Användarvisningsbild
jpkrax
Inlägg: 2342
Blev medlem: tor 19 aug 2010, 16:49

Inlägg av jpkrax »

[quote=""JStarky""]Tjena killar,

jag är rätt ny eller rättare sagt dagsfärsk härinne. Jag tycker denna "station" verkar jätteintressant och det skulle vara himla kul att få se den Live, men var är den :-) ?

Någon vänlig själ lust att dela med sig av denna info så ska jag dela med mig något till den som gör. Kan nästan garantera att det jag bjuder på är där ingen som varit ännu.

Jag respekterar att vissa saker hålls lite "hemligt" här inne. Så skicka gärna ett mail till mig så bjuder jag på den andra, först till kvarn :-) [/quote]

Du, som många andra nyreggade, missar att läsa DETTA:
http://28dagarsenare.se/showthread.php?t=2449
Sapere aude.

Perge scelus mihi diem perficias.
Skriv svar