Intressekoll, visning på marinbas väst!

Alla anläggningar som omfattas av totalförsvaret - alltså även civila ledningscentraler och upplagsplatser och dylikt.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

kiviöli
Inlägg: 17
Blev medlem: sön 03 maj 2009, 16:30

Inlägg av kiviöli »

Något nytt om denna visning och eventuell ny bild som efterfrågats i tråden av någon annan.. ;)
tant-agda
Inlägg: 23
Blev medlem: sön 02 aug 2009, 15:32

Inlägg av tant-agda »

Hur gick det med besöket, hittar inga bilder eller några som helst spår alls, så undrar om det ens blev av? :)
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""tant-agda""]Hur gick det med besöket, hittar inga bilder eller några som helst spår alls, så undrar om det ens blev av? :) [/quote]
Verkar inte ha blivit av ännu så du har inte missat någonting... notera att det står intressekoll i trådnamnet.

Hur går det med det här projektet Grishnac???
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
Grishnac
Inlägg: 2936
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 18:08
Kontakt:

Sv: Intressekoll, visning på marinbas väst!

Inlägg av Grishnac »

Har inte haft tid riktigt att gräva ner mig i det, dessutom försvann visitkortet ned kontaktuppgifter till den ansvarige, men det är väl dags snart att göra en ansträngning på den fronten igen - men först är det stor musikhelg i götet på tapeten.
Bien faire et laisser dire

Ruinturistens äventyr: http://www.ruinturist.se
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""Grishnac""]Har inte haft tid riktigt att gräva ner mig i det, dessutom försvann visitkortet ned kontaktuppgifter till den ansvarige, men det är väl dags snart att göra en ansträngning på den fronten igen - men först är det stor musikhelg i götet på tapeten.[/quote]
Ha ha, känner igen mig. Låter ungefär som mina försök med att ordna en visning av ett bergrum här i Blekinge. :D

Ja ja, då vet jag läget i alla fall, vem vet... det kanske blir av någon gång!?
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
Bakke
Inlägg: 158
Blev medlem: mån 25 apr 2011, 07:58
Kontakt:

Inlägg av Bakke »

Blir de av så kan vi styra upp en bil från dalaskogarna.
Jag är absolut sugen, "Faniskogen" likaså.
Användarvisningsbild
Osprey
Inlägg: 484
Blev medlem: sön 07 dec 2008, 18:02

Inlägg av Osprey »

Jag satt just och mätte upp de nedstängda, oanvända, övergivna och förfallna delarna av bergrummet på fd. ÖrlBV och ytan i ett plan verkar vara ungefär 1200 m². Om det är mer än ett plan vet jag inte, men det finns iallafall tillräckligt med berg ovanpå för att det delvis skulle kunna vara det.

Men just nu så är det som sagt var, bara (minst) 1200 m² gammalt bergrum som står där och rostar ihop och förfaller....
Användarvisningsbild
Osprey
Inlägg: 484
Blev medlem: sön 07 dec 2008, 18:02

Inlägg av Osprey »

Roade mig med att lägga in ritningen av bergrummen uppe på en satellitbild av f.d. ÖrlBV...
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
CVNVinson
Inlägg: 3
Blev medlem: sön 16 jun 2013, 20:39

Inlägg av CVNVinson »

...och jag kompletterar med ett mindre ammoförråd lite åt väster som jag själv varit inne i.
Bild
Larzon_1
Inlägg: 34
Blev medlem: tor 14 jun 2012, 13:37

Inlägg av Larzon_1 »

[quote=""CVNVinson""]...och jag kompletterar med ett mindre ammoförråd lite åt väster som jag själv varit inne i.
Bild[/quote]

Funkar inte?
Skriv svar