Luftskyddscentralen

Alla anläggningar som omfattas av totalförsvaret - alltså även civila ledningscentraler och upplagsplatser och dylikt.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
FRH
Inlägg: 430
Blev medlem: ons 07 jan 2009, 17:09
Kontakt:

Sv: Luftskyddscentralen

Inlägg av FRH »

Trevligt fynd! Man undrar ju lite, hur kan ett sånt här ställe få vara ifred? Är det ordentligt låst eller?
Användarvisningsbild
Vastmanland
Inlägg: 122
Blev medlem: ons 01 sep 2010, 15:13
Kontakt:

Inlägg av Vastmanland »

[quote=""FRH""]Trevligt fynd! Man undrar ju lite, hur kan ett sånt här ställe få vara ifred? Är det ordentligt låst eller?[/quote]

Snarare så att det ligger väldigt dolt.
Schlajmen
Inlägg: 69
Blev medlem: sön 08 apr 2012, 16:43
Kontakt:

Sv: Luftskyddscentralen

Inlägg av Schlajmen »

ifred får det inte vara kan jag berätta.. folk som ränner där hela tiden ,och för nån vecka sedan har någon satt upp ett par träskivor över ena ingången :)
Stoffe-74
Inlägg: 125
Blev medlem: lör 24 sep 2011, 20:11
Kontakt:

Inlägg av Stoffe-74 »

[quote=""Schlajmen""]ifred får det inte vara kan jag berätta.. folk som ränner där hela tiden ,och för nån vecka sedan har någon satt upp ett par träskivor över ena ingången :) [/quote]

Träskivor... Så bra. Det kanske hindrar folk lite från att gå in och förstöra något...
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

Dreglar ner tangentbordet. Är det maten i köket som är orsaken eller era fina bilder? Tackar i alla fall er för dessa + den knapphändiga informationen.
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Stoffe-74
Inlägg: 125
Blev medlem: lör 24 sep 2011, 20:11
Kontakt:

Inlägg av Stoffe-74 »

[quote=""Saddam""]Dreglar ner tangentbordet. Är det maten i köket som är orsaken eller era fina bilder? Tackar i alla fall er för dessa + den knapphändiga informationen.[/quote]

Tackar för det! Visst är det ett trivsamt ställe... :)
Schlajmen
Inlägg: 69
Blev medlem: sön 08 apr 2012, 16:43
Kontakt:

Sv: Luftskyddscentralen

Inlägg av Schlajmen »

jo men precis.. tycker isåfall att dom ska plombera igen det innan det utsätts för skada och klotter. Sist jag var ner dit så hade folk revt rövare och tagit en massa saker.
Stoffe-74
Inlägg: 125
Blev medlem: lör 24 sep 2011, 20:11
Kontakt:

Inlägg av Stoffe-74 »

[quote=""Schlajmen""]jo men precis.. tycker isåfall att dom ska plombera igen det innan det utsätts för skada och klotter. Sist jag var ner dit så hade folk revt rövare och tagit en massa saker.[/quote]

När var du där nere då? Och hur har du fått info om vart det finns??
Schlajmen
Inlägg: 69
Blev medlem: sön 08 apr 2012, 16:43
Kontakt:

Inlägg av Schlajmen »

[quote=""Stoffe-74""]När var du där nere då? Och hur har du fått info om vart det finns??[/quote]
gick förbi där för några dagar sedan ,såg de då. genom min lärare som jobbat med att bygga fastigheter i området.
Skriv svar