Omformarstation Hässleholm

Alla anläggningar som omfattas av totalförsvaret - alltså även civila ledningscentraler och upplagsplatser och dylikt.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Michelsen
Inlägg: 1
Blev medlem: tis 07 jan 2014, 21:40

Omformarstation Hässleholm

Inlägg av Michelsen »

Det sägs att det finns en omformarstation precis söder om hässleholm som är helt orörd. Och har letat förgäves efter den men inte hittat den. Har hållt på i 10 med att kolla på övergivna byggnader och industrier. Så om det är någon som vet vart den ligger så hade jag varit väldigt tacksam för svar. Skicka gärna i PM för jag vill inte att det ska finnas några ungdomar som ska veta om det och förstöra stället!
Användarvisningsbild
bunkrologen
Inlägg: 1858
Blev medlem: sön 07 dec 2008, 17:30

Inlägg av bunkrologen »

[quote=""Michelsen""]Det sägs att det finns en omformarstation precis söder om hässleholm som är helt orörd. Och har letat förgäves efter den men inte hittat den. Har hållt på i 10 med att kolla på övergivna byggnader och industrier. Så om det är någon som vet vart den ligger så hade jag varit väldigt tacksam för svar. Skicka gärna i PM för jag vill inte att det ska finnas några ungdomar som ska veta om det och förstöra stället![/quote]


Bemödat dig med en enkel sökning?

http://28dagarsenare.se/showthread.php? ... =omformare
Användarvisningsbild
swedediesel
Inlägg: 416
Blev medlem: ons 02 nov 2011, 16:58
Kontakt:

Inlägg av swedediesel »

det var längesen den var helt orörd... efter att koordinater florerat på flashback är den inte längre orörd... :(
Jag trivs bäst i bergrumsrika landskap!
Fotoalbum: http://www.photobucket.com/DSL-UE
klicka på "albums" till vänster på sidan
Tjabo
Inlägg: 12
Blev medlem: mån 28 sep 2009, 07:39

Inlägg av Tjabo »

[quote=""swedediesel""]det var längesen den var helt orörd... efter att koordinater florerat på flashback är den inte längre orörd... :( [/quote]

Det rör sig dessutom om en upplagsplats, dvs en reservomformarstation.
Skriv svar