Drömmarnas brunn, johannes kyrka ?

Grottor, tunnlar, gruvor, kloaker, trummor etc.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Superskunk
Inlägg: 25
Blev medlem: tis 22 sep 2009, 07:05

Drömmarnas brunn, johannes kyrka ?

Inlägg av Superskunk »

Tjo,

Var ute och letade efter Drömmarnas brunn idag, vet att man inte direkt ska fråga efter kartor osv, men nu har jag letat ett bra tag alltså. Och säg inte att luckan är igensvetsad osv, jag vill fortfarande se osv.

Jag var vid Johannes kyrka och letade, såg några luckor vid kyrkan, såg typ ett galler, var låst men man kan bryta upp det, det stod skyddsrum på det. Är det DB?

Är jag helt ute och cyklar, eller är det vid johannes kyrka "trädgård"

Mvh
Användarvisningsbild
bunkrologen
Inlägg: 1858
Blev medlem: sön 07 dec 2008, 17:30

Inlägg av bunkrologen »

Fortsätt kolla i tråden på fb. Hittar du inte dit efter att ha läst den så kommer du inte hitta med karta o kompass.
Superskunk
Inlägg: 25
Blev medlem: tis 22 sep 2009, 07:05

Inlägg av Superskunk »

[quote=""bunkrologen""]Fortsätt kolla i tråden på fb. Hittar du inte dit efter att ha läst den så kommer du inte hitta med karta o kompass.[/quote]

Yes. Jag håller på och läser hela DB tråden på Flashback. Har frågat där också. Men är jag rätt ute vid Johannes kyrjka? Det är vid den "trädgården" va? Typ vid gräset. Och det där gallret, där det står skyddsrum på, är det DB tro?

Mvh
Användarvisningsbild
bunkrologen
Inlägg: 1858
Blev medlem: sön 07 dec 2008, 17:30

Inlägg av bunkrologen »

[quote=""Superskunk""]Yes. Jag håller på och läser hela DB tråden på Flashback. Har frågat där också. Men är jag rätt ute vid Johannes kyrjka? Det är vid den "trädgården" va? Typ vid gräset. Och det där gallret, där det står skyddsrum på, är det DB tro?

Mvh[/quote]

Läs mitt tidigare svar.
Superskunk
Inlägg: 25
Blev medlem: tis 22 sep 2009, 07:05

Inlägg av Superskunk »

[quote=""bunkrologen""]Läs mitt tidigare svar.[/quote]

Ok, sorry.
Superskunk
Inlägg: 25
Blev medlem: tis 22 sep 2009, 07:05

Inlägg av Superskunk »

Helvete då.. Jag kan fortfarande inte förstå vart det är någonstans.. Kan du inte säga at det ligger vid Johannes kyrka? Typ.. :P

Mvh
Användarvisningsbild
bunkrologen
Inlägg: 1858
Blev medlem: sön 07 dec 2008, 17:30

Inlägg av bunkrologen »

[quote=""Superskunk""]Helvete då.. Jag kan fortfarande inte förstå vart det är någonstans.. Kan du inte säga at det ligger vid Johannes kyrka? Typ.. :P

Mvh[/quote]

Det ligger vid johannes kyrka ,typ.. Varför ville du att jag skulle skriva det?
Superskunk
Inlägg: 25
Blev medlem: tis 22 sep 2009, 07:05

Inlägg av Superskunk »

[quote=""bunkrologen""]Det ligger vid johannes kyrka ,typ.. Varför ville du att jag skulle skriva det?[/quote]


Aja, jag förstår att du inte vill berätta exakt vart det är, och då är det inte Urban Exploration heller, men har letat väldigt mycket efter Drömmarnas brunn...

Så en fråga.. Är den vid Johannes kyrka? Vid gallret där det står "Skyddsrum"

Mvh
Användarvisningsbild
62explore
Inlägg: 393
Blev medlem: tis 16 jun 2009, 09:03

Inlägg av 62explore »

Ånej! Inte en sån tråd här också. Denna j-a brunn har redan diskuterats ihjäl på ett annat, tidigare nämnt forum. Lås tråden eller ta bort den, snälla moderatorerna. Och du som sitter och postar förfrågan efter förfrågan, lägg ner. Som du ser är ingen intresserad.
http://www.62explore.pixbox.se
http://www.flickr.com/photos/62explore/

-Sigmund Freud had an irrational fear of the number 62
västkust
Inlägg: 31
Blev medlem: mån 08 dec 2008, 11:51
Kontakt:

Inlägg av västkust »

[quote=""Superskunk""]Tjo,

Var ute och letade efter Drömmarnas brunn idag, vet att man inte direkt ska fråga efter kartor osv, men nu har jag letat ett bra tag alltså. Och säg inte att luckan är igensvetsad osv, jag vill fortfarande se osv.

Jag var vid Johannes kyrka och letade, såg några luckor vid kyrkan, såg typ ett galler, var låst men man kan bryta upp det, det stod skyddsrum på det. Är det DB?

Är jag helt ute och cyklar, eller är det vid johannes kyrka "trädgård"

Mvh[/quote]

börjar du skriva om att bryta upp galler så kommer du inte att få något seriöst svar
Låst