Rökförgiftade vid tunnelfest

Grottor, tunnlar, gruvor, kloaker, trummor etc.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

Nu är jag förvirrad: de blev "höga" av Kraftwerk men det är ju inte rave...

:D
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""daytripper72""]Kan det vara här den var? Geocachade där inne för ett par år sen.[/quote]

Det där är den "aktiva" tågtunneln, åtminstone något eller några tåg per vecka.

Gissar, och utgår från, att partyt var i den andra tunneln i närheten, och nu lär väl dörrarna dit vara igensvetsade från alla håll en lång tid framåt, men spelar väl egentligen ingen roll, SÅ kul ställe är det inte.....

/B
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Gus_pin
Inlägg: 1
Blev medlem: tis 02 jun 2009, 22:19

Inlägg av Gus_pin »

Tunneln finns på liljeholmen. Här kan ni se vägbeskrivning ifrån tunnelbanan.
http://tmc.xht.se/HJKIV_map.jpg

Vet att det ska finnas fler tunnlar och bergrum i området där det oxå ska ha förekommit rave fester.
Senast redigerad av 1 Gus_pin, redigerad totalt 0 gånger.
Imp
Inlägg: 1
Blev medlem: tor 15 apr 2010, 10:31

Inlägg av Imp »

Det har varit ett helt gäng fester i den tunneln och de har alla använt elverk som stått längre in i tunneln.
Jag har varit på en av festerna och märkte ganska snabbt hur tunneln fylldes av avgaser! Jag drog då tag i arrangören och såg till att flytta verket längre in och täcka för den avspärrning som finns i tunneln bättre vilket tog bort det mesta av avgaslukten så det går att göra bättre.
Helt otroligt att folk inte fattar och tänker på sådant redan från början dock! Alla vet väl att avgaser är farliga?
Användarvisningsbild
dalo
Inlägg: 80
Blev medlem: lör 16 okt 2010, 20:10
Kontakt:

Inlägg av dalo »

[quote=""Saddam""]Nu är jag förvirrad: de blev "höga" av Kraftwerk men det är ju inte rave...

:D [/quote]

Det där var vackert, faktiskt!

Jag vet att det är mitt djuprotade förakt för den här typen av människor, fördomar har väl alla på något sätt, men jag ser det här mera som ett klockrent Darwin Awards, faktiskt.

Jag har faktiskt bara sett en enda idé som kan beskrivas som dummare, och det är http://haystackcommentary.files.wordpress.com/2010/01/darwin-awards.jpg :D
/ Daniel Lönn
Skriv svar