Tungt ställe i Årstadal! BILDER + FILM!

Grottor, tunnlar, gruvor, kloaker, trummor etc.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Faniskogen
Inlägg: 603
Blev medlem: ons 15 okt 2008, 13:07

Inlägg av Faniskogen »

[quote=""Fit4fajt""]Inte för oss, ruiner har stor betydelse och stort värde för oss...
Dessutom var det antagligen en liknelse.[/quote]

Ja, det var en liknelse.. och inte en särskilt otydlig sådan heller..
Men merparten av gallers inlägg hittills har väl kanske inte visat på en helt enastående intelligens...
Användarvisningsbild
jpkrax
Inlägg: 2342
Blev medlem: tor 19 aug 2010, 16:49

Inlägg av jpkrax »

[quote=""Faniskogen""]Ja, det var en liknelse.. och inte en särskilt otydlig sådan heller..
Men merparten av gallers inlägg hittills har väl kanske inte visat på en helt enastående intelligens...[/quote]

Nå nå. Besinna eder. ;)
Intelligensen har nog funnits där en gång.
Men efter att i flera år ha utsätt sig för aromatiska kolväten, utan därför avsett personligt skydd, torde inte alla uppkopplingarna på kontoret vara speciellt pålitliga.............. :rolleyes:
Sapere aude.

Perge scelus mihi diem perficias.
Användarvisningsbild
Marie
Inlägg: 57
Blev medlem: tor 13 jan 2011, 17:27

Inlägg av Marie »

Borde kanske inte lägga mig i, men finns det inget trevligare sätt att berätta för galler att han(?) kanske bör hålla sig till ett annat forum?

Jag tror det är ytterst få på det här forumet som är vänligt inställda till graffare. Vi vill hålla våra ruiner orörda.

Det kommer bli tufft för dig att fortsätta hänga här, galler. Flashback är som sagt ett bättre alternativ...
Användarvisningsbild
Zeb
Inlägg: 168
Blev medlem: tor 25 jun 2009, 14:59

Inlägg av Zeb »

Går det inte bara att radera denna tråd? Jag tycker inte diskussioner om skadegörelse hör hemma i detta forum.
PringlesMannen
Inlägg: 290
Blev medlem: mån 24 aug 2009, 19:19

Inlägg av PringlesMannen »

I den där tunneln var jag och gick i en dag efter jobbet.
Inte den bästa, men helt klart någonting.

Edit: Varje gång jag är där så tänker jag alltid på sprutor.
Känns rätt vidrigt, då den stora tunneln (med dörren) har varit ett pundarställe tidigare.

Edit2: Radera tråden. :)
Skriv svar