2500kvm bergrum utforskat!

Grottor, tunnlar, gruvor, kloaker, trummor etc.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
swedediesel
Inlägg: 416
Blev medlem: ons 02 nov 2011, 16:58
Kontakt:

2500kvm bergrum utforskat!

Inlägg av swedediesel »

svetten rann när spadarna jobbade, men det var det värt! för vi grävde oss fram till ett litet hål i en betongvägg, och där innanför var det äkta UE-atmosfär!
varsågod: http://photobucket.com/2500kvm
Användarvisningsbild
Vastmanland
Inlägg: 122
Blev medlem: ons 01 sep 2010, 15:13
Kontakt:

Inlägg av Vastmanland »

Kul ställe du hittat =)
Användarvisningsbild
nonamegiven
Inlägg: 492
Blev medlem: ons 19 maj 2010, 18:04

Inlägg av nonamegiven »

Vad har detta figurerat som?
Användarvisningsbild
Vastmanland
Inlägg: 122
Blev medlem: ons 01 sep 2010, 15:13
Kontakt:

Inlägg av Vastmanland »

[quote=""nonamegiven""]Vad har detta figurerat som?[/quote]

Står ju vapendepå när du klickar på länken =)
Användarvisningsbild
swedediesel
Inlägg: 416
Blev medlem: ons 02 nov 2011, 16:58
Kontakt:

Inlägg av swedediesel »

japp, vapendepå.

det var en härlig känsla där inne, jag var exalterad över storleken och ekot! såklart synd att det var såpass utrensat, men även fast jag gått runt i varje vrå där inne så kändes det inte som jag ville lämna stället, "bara ett foto till..."
men jag och de andra var hemskt hungriga och hade påtaglig mjölksyra efter det slitsamma grävandet så vi var tvungna att bege oss till mer urbana miljöer och utforska en Bigmac!

sen måste jag tyvärr säga att jag fick reda på det mot löftet att inte sprida platsen, och jag vill inte bryta det löftet eftersom jag vill kunna få förtroende även fortsättningsvis, därför kan jag helt enkelt inte tala om var det ligger, och det är inte heller bra om det blir för mycket spring för länsman känner till detta och markägaren har redan skyfflat igen en gång, nästa gång blir det säkert mer än en stor sten.

jag kan säga som så, att nu när jag vet vad det är, så går det hitta tips här och där om man söker. och den som lägger ner sig såpass mycket på sökandet, den är nog rätt person att få utforska detta.
Urbankillen
Inlägg: 151
Blev medlem: mån 14 feb 2011, 23:27

Inlägg av Urbankillen »

GRATTIS får man väl säga! Mycket imponerande objekt! O vilken upplevelse o få kliva in på ett sådant ställe som kanske varit stängt i flera år!
Duktigt avundsjuk! :)
Användarvisningsbild
Bunkerbus
Inlägg: 226
Blev medlem: sön 11 jan 2009, 15:44
Kontakt:

Inlägg av Bunkerbus »

Riktigt roligt att få se och all heder att inte röja ställen man varit på, blir lätt en massa troll som kommer och skall sabba då, tackar för resan ner i det mörka med mögel och allt, love it! :rolleyes:
Användarvisningsbild
bosse69
Inlägg: 47
Blev medlem: tor 28 jul 2011, 12:58

Inlägg av bosse69 »

Kan bara säga att jag är grymt avundsjuk. riktigt mysigt ställe!!
Mambi
Inlägg: 8
Blev medlem: fre 03 jun 2011, 19:19

Inlägg av Mambi »

Anläggningens oskuldsbilder finns på pixbox, sök på mesajt.
Kan inte länka i dagsläget, förvånansvärt varmt i anläggningen på vintern, och härligt kallt på sommaren :)
Användarvisningsbild
JackFrost
Inlägg: 35
Blev medlem: tis 16 dec 2008, 12:46
Kontakt:

Inlägg av JackFrost »

Gratulerar! Eller kanske snarare bra jobbat. Verkar ju vara ett fantastiskt ställe, skulle var kul att få vet lite mer om ställets funktion!
...where angels fear to tread.
Skriv svar