Stockholmsområdet

Grottor, tunnlar, gruvor, kloaker, trummor etc.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Låst
TjseVrj6
Inlägg: 2
Blev medlem: fre 02 nov 2012, 00:10

Stockholmsområdet

Inlägg av TjseVrj6 »

Hej!
Jag söker någon som vill byta ett spännande objekt med mig. Skriv ett PM! Måste vara i Stockholmstrakten! Gärna under jord och inget fameplace som besökts av 10000 människor.

Fredpåjordenochunderjorden MVH
Användarvisningsbild
bunkrologen
Inlägg: 1858
Blev medlem: sön 07 dec 2008, 17:30

Inlägg av bunkrologen »

[quote=""TjseVrj6""]Hej!
Jag söker någon som vill byta ett spännande objekt med mig. Skriv ett PM! Måste vara i Stockholmstrakten! Gärna under jord och inget fameplace som besökts av 10000 människor.

Fredpåjordenochunderjorden MVH[/quote]


Suck........
Användarvisningsbild
podden
Inlägg: 566
Blev medlem: tor 04 aug 2011, 04:39

Inlägg av podden »

[quote=""TjseVrj6""]Hej!
Jag söker någon som vill byta ett spännande objekt med mig. Skriv ett PM! Måste vara i Stockholmstrakten! Gärna under jord och inget fameplace som besökts av 10000 människor.

Fredpåjordenochunderjorden MVH[/quote]


Självklart.. du kan få sthlms tunnelbana av mej, jag använder den ändå inte sen 1993 när jag tog körkort :)
vad vill du byta bort :D

Skämt åsido. Det brukar inte fungera så jätte bra att jaga i sitt första inlägg, men du har tydligen något att byta med så lycka till. Någon kan ju vara intresserad..
TjseVrj6
Inlägg: 2
Blev medlem: fre 02 nov 2012, 00:10

Inlägg av TjseVrj6 »

[quote=""podden""]Självklart.. du kan få sthlms tunnelbana av mej, jag använder den ändå inte sen 1993 när jag tog körkort :)
vad vill du byta bort :D

Skämt åsido. Det brukar inte fungera så jätte bra att jaga i sitt första inlägg, men du har tydligen något att byta med så lycka till. Någon kan ju vara intresserad..[/quote]

I mitt första inlägg? Okej. Jag är långt ifrån nybörjare inom såväl verksamhet som inom forum. Stockholms tunnelbanesystem har jag redan planritningar för och är därför ett totalt ointressant ämne. :) Tack ändå! Fler förslag välkomnas.
Mirage
Inlägg: 363
Blev medlem: tor 16 okt 2008, 20:16

Inlägg av Mirage »

Vad är det för nått du tänkte dig "byta" bort?
Användarvisningsbild
Skåningen
Inlägg: 575
Blev medlem: sön 25 okt 2009, 05:56
Kontakt:

Inlägg av Skåningen »

Om du nu inte är nybörjare så borde du veta att man inte delar med sig utan att känna sig säker på vem det är man ger info. Det är väl ingen här som vet vem du är, vad du står för eller något annat.
Och enligt infon så var det faktiskt det första inlägg på detta forum ( om du nu inte bytt användare för att du inte kommer ihåg vad du hette innan)

[quote=""TjseVrj6""]I mitt första inlägg? Okej. Jag är långt ifrån nybörjare inom såväl verksamhet som inom forum. Stockholms tunnelbanesystem har jag redan planritningar för och är därför ett totalt ointressant ämne. :) Tack ändå! Fler förslag välkomnas.[/quote]
"Producenterna skulle inte göra motbjudande filmer om inte publiken gick och såg dem”
............................................................................
http://www.folktomt.nu
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""TjseVrj6""]Jag är långt ifrån nybörjare inom såväl verksamhet som inom forum. [/quote]

I så fall borde du veta att man inte publikt fiskar efter det du frågar efter, att det du fiskar efter är sådant som avhandlas inom mer sluta kretsar än på öppna forums som 28ds.... ;)

Att du agerar som du gör, visar, i mina ögon, att du är en oseriös lycksökare... :cool:

Tråden låst...

/benkar -Moderator
Låst