Bergrum i stockholm

Grottor, tunnlar, gruvor, kloaker, trummor etc.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Syntax
Inlägg: 90
Blev medlem: sön 12 maj 2013, 10:41

Inlägg av Syntax »

Testar lägga upp en till
Är det nån som var i detta bergrum?
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Mirage
Inlägg: 363
Blev medlem: tor 16 okt 2008, 20:16

Inlägg av Mirage »

Den attityd du har när du postar bilder känns det mest som du vill att folk ska skrika ut varenda bergrum de känner till i Stockholm.

Så det tar emot lite nu när jag skriver och undrar om det inte blivit en vägtunnel där numera?
Syntax
Inlägg: 90
Blev medlem: sön 12 maj 2013, 10:41

Inlägg av Syntax »

Tänkte mest på om nån vart just i denna tunnel
kanske nån som känner igen den
Användarvisningsbild
jpkrax
Inlägg: 2342
Blev medlem: tor 19 aug 2010, 16:49

Inlägg av jpkrax »

[quote=""Mirage""]Den attityd du har när du postar bilder känns det mest som du vill att folk ska skrika ut varenda bergrum de känner till i Stockholm.

Så det tar emot lite nu när jag skriver och undrar om det inte blivit en vägtunnel där numera?[/quote]

Touche, Mirage. :D

JP
Sapere aude.

Perge scelus mihi diem perficias.
Användarvisningsbild
Elagabalus
Inlägg: 2292
Blev medlem: ons 22 jul 2009, 07:51
Kontakt:

Inlägg av Elagabalus »

Själv cyklar jag nog bort till Vargen en kväll. Visst är den låst och till försäljning. Men jag är lättroad i detta sammanhang och nöjd med att se ingången. Kanske dra en minigolf på närbelägna banan :)
Användarvisningsbild
Grishnac
Inlägg: 2936
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 18:08
Kontakt:

Inlägg av Grishnac »

[quote=""Elagabalus""]Själv cyklar jag nog bort till Vargen en kväll. Visst är den låst och till försäljning. Men jag är lättroad i detta sammanhang och nöjd med att se ingången. Kanske dra en minigolf på närbelägna banan :) [/quote]

Jisses, med den nivån på nöje så hade du väl kissat i byxan om du varit med förra helgen... ;)
Bien faire et laisser dire

Ruinturistens äventyr: http://www.ruinturist.se
Användarvisningsbild
Elagabalus
Inlägg: 2292
Blev medlem: ons 22 jul 2009, 07:51
Kontakt:

Inlägg av Elagabalus »

[quote=""Grishnac""]Jisses, med den nivån på nöje så hade du väl kissat i byxan om du varit med förra helgen... ;) [/quote]

Ja just när det gäller bergrum och militäria är jag oerhört lättroad faktiskt ;)

dock inte annars :)

Mitt milda intresse yttrar sig även i det faktum att jag har en "okänd " bunker utanför fönstret som man fira sig ned i ca 2.5 m. Men väntar till grannpojken 11 år har tid och så firar jag honom med en kamera och lampa ( hans pappa kommer att vara med - bäst att tillägga )
Senast redigerad av 1 Elagabalus, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
Grishnac
Inlägg: 2936
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 18:08
Kontakt:

Inlägg av Grishnac »

[quote=""Elagabalus""]Ja just när det gäller bergrum och militäria är jag oerhört lättroad faktiskt ;)

dock inte annars :)

Mitt milda intresse yttrar sig även i det faktum att jag har en "okänd " bunker utanför fönstret som man fira sig ned i ca 2.5 m. Men väntar till grannpojken 11 år har tid och så firar jag honom med en kamera och lampa ( hans pappa kommer att vara med - bäst att tillägga )[/quote]

Jag tycker fortfarande att du skall skämmas för att du inte smort in kroppen med kycklingfett och stoppat en ficklampa i munnen och klättrat ned i hålet redan.
Ge dig av nu och rapportera omedelbums.
Bien faire et laisser dire

Ruinturistens äventyr: http://www.ruinturist.se
Användarvisningsbild
Elagabalus
Inlägg: 2292
Blev medlem: ons 22 jul 2009, 07:51
Kontakt:

Inlägg av Elagabalus »

Jo jag vet men lagt på mig en viss rondör sista året och är rädd att fastna :o
Användarvisningsbild
Grishnac
Inlägg: 2936
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 18:08
Kontakt:

Inlägg av Grishnac »

[quote=""Elagabalus""]Jo jag vet men lagt på mig en viss rondör sista året och är rädd att fastna :o [/quote]

Jag är väl bekant med fenomenet, därav kycklingfettet :p
Bien faire et laisser dire

Ruinturistens äventyr: http://www.ruinturist.se
Skriv svar