Ett par skamlösa selfies...

Grottor, tunnlar, gruvor, kloaker, trummor etc.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Akrylamid
Inlägg: 567
Blev medlem: fre 06 aug 2010, 09:42
Kontakt:

Ett par skamlösa selfies...

Inlägg av Akrylamid »

Inte så ofta jag får till utforskning nu för tiden, men när jag väl får det kan det bli rätt bra... Flickan bortrest och utforskningskamraten upptagen på annat håll, då fick det bli en solo vända nere i ett hål jag haft ögonen på ett bra tag.

Bild Bild
Krilleå
Inlägg: 42
Blev medlem: tis 29 okt 2013, 00:49

Inlägg av Krilleå »

Jäklars villka bilder👍
mobe
Inlägg: 146
Blev medlem: lör 06 okt 2012, 20:08
Kontakt:

Inlägg av mobe »

Gillar första bilden skarpt!
Användarvisningsbild
lortopalt
Inlägg: 271
Blev medlem: lör 02 jul 2011, 09:01

Inlägg av lortopalt »

Skitsnyggt Mike !
Användarvisningsbild
DMT
Inlägg: 1029
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 18:55
Ort: Karlskrona

Inlägg av DMT »

Mäktigt, de ser overkliga ut, är det svenska gruvor? -otroligt vad som döljer sig i underjorden i så fall, kan bara avsluta med ett stilla wow.
Användarvisningsbild
Akrylamid
Inlägg: 567
Blev medlem: fre 06 aug 2010, 09:42
Kontakt:

Inlägg av Akrylamid »

Tackar tackar!

[quote=""DMT""]Mäktigt, de ser overkliga ut, är det svenska gruvor? -otroligt vad som döljer sig i underjorden i så fall, kan bara avsluta med ett stilla wow.[/quote]
Japp, det är en svensk gruva. Uppe på ytan är det några oansenliga hål i marken, jag hade inga större förväntningar. Jag vart minst sagt lite paff på vyn där nere.
Användarvisningsbild
htiawe
Inlägg: 295
Blev medlem: lör 29 okt 2011, 07:55
Kontakt:

Sv: Ett par skamlösa selfies...

Inlägg av htiawe »

Första bilden var ju hur maffig som helst! Kändes som vilken scifi-rulle som helst!
Användarvisningsbild
Grishnac
Inlägg: 2936
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 18:08
Kontakt:

Inlägg av Grishnac »

[quote=""Akrylamid""]Tackar tackar!


Japp, det är en svensk gruva. Uppe på ytan är det några oansenliga hål i marken, jag hade inga större förväntningar. Jag vart minst sagt lite paff på vyn där nere.[/quote]

Finns det något liknande i mina trakter? Skulle gärna göra en tripp men ger mig inte på det själv....
Bien faire et laisser dire

Ruinturistens äventyr: http://www.ruinturist.se
Användarvisningsbild
Akrylamid
Inlägg: 567
Blev medlem: fre 06 aug 2010, 09:42
Kontakt:

Inlägg av Akrylamid »

[quote=""htiawe""]Första bilden var ju hur maffig som helst! Kändes som vilken scifi-rulle som helst![/quote]
Tackar! Helt klart nöjd med den första. Den andra tog jag mest för att jag ville ha mer än en bild :)

[quote=""Grishnac""]Finns det något liknande i mina trakter? Skulle gärna göra en tripp men ger mig inte på det själv....[/quote]
Inte som jag känner till, men o andra sidan känner jag inte till så många gruvor som liknar denna.
Användarvisningsbild
Akrylamid
Inlägg: 567
Blev medlem: fre 06 aug 2010, 09:42
Kontakt:

Inlägg av Akrylamid »

Jag hade en hjälmkamera på och snickrade ihop en liten video av det. Ingen vidare kamera när det är mörkt, och ljus hjälpte inte till så mycket med tanke på all dis:
https://vimeo.com/134767438

Jag la upp på youtube först, men musiken gjorde att den blockeras på mobila enheter:
http://youtu.be/X7CYayyw3LQ
Skriv svar