Dragongate

Som ej kan placeras under ovanstående kategorier.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
k4r4t3k4n4k4s
Inlägg: 942
Blev medlem: lör 20 sep 2008, 07:05
Kontakt:

Inlägg av k4r4t3k4n4k4s »

[quote=""Hvk""]fasjonabelt[/quote]

:D
Användarvisningsbild
Elagabalus
Inlägg: 2292
Blev medlem: ons 22 jul 2009, 07:51
Kontakt:

Inlägg av Elagabalus »

Det lär knappast övergå till ett UE objekt på momangen. Först brukar det alltid komma några som vill pröva lyckan. Min gissnig är att man slår upp ett större hål i muren och kör tivoliverksamheten på innergården kombinerat med musikframträdande :) kom ihåg var ni läste det först......
Användarvisningsbild
Elagabalus
Inlägg: 2292
Blev medlem: ons 22 jul 2009, 07:51
Kontakt:

Inlägg av Elagabalus »

Hm...vad skall man tro?

http://mobil.aftonbladet.se/nyheter/kol ... 0BE.mobilb

Edit. I artikeln står det alltså att projektet går vidare som planerat. Enligt företrädare för bolaget
Senast redigerad av 1 Elagabalus, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
Mrshadow
Inlägg: 82
Blev medlem: lör 13 jun 2009, 14:33
Kontakt:

Inlägg av Mrshadow »

Ny artikel igen om Dragon Gate

http://www.expressen.se/Nyheter/1.20749 ... n-hel-stad

Får Mister Li bestämma, så lär det dröja innan vi kan utforska... :rolleyes:
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

Ja jisses... -"På sikt vill han bygga ett Dragon City, en kinesisk stad, i närheten."

Ska bli intressant se var och när den här historien slutar.... :rolleyes:

/B
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""benkar""]
Ska bli intressant se var och när den här historien slutar.... :rolleyes:
[/quote]
Vill inte vara elak mot Mister Li men jag tror mig redan veta hur det hela kommer att sluta.
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
k4r4t3k4n4k4s
Inlägg: 942
Blev medlem: lör 20 sep 2008, 07:05
Kontakt:

Inlägg av k4r4t3k4n4k4s »

Verkar vara en skön fifflare det där. Sitter väl bara och hoppas på att kommunen eller någon annan ska gå in med konstgjord andning för eländet.
Användarvisningsbild
Elagabalus
Inlägg: 2292
Blev medlem: ons 22 jul 2009, 07:51
Kontakt:

Inlägg av Elagabalus »

En märklig anläggning som sagt. Kan ju bara ha dragit på sig kostnader än så längre. De obetydliga intäkterna måste vara försummbara i sammanhanget.

Enligt AB krönikan skall dock allt framskrida. Den här svansen på 300 m har gått mig förbi. Vore faktiskt roligt att se den på plats :) Direktören säger att svansplanerna står fast......

"Huset skulle dessutom prydas med en trehundra meter lång draksvans. I planerna fanns också världens största Buddha-staty samt en livs levande panda."
Användarvisningsbild
kristofer
Inlägg: 866
Blev medlem: mån 15 sep 2008, 10:10
Kontakt:

Inlägg av kristofer »

[quote=""Elagabalus""]En märklig anläggning som sagt. Kan ju bara ha dragit på sig kostnader än så längre. De obetydliga intäkterna måste vara försummbara i sammanhanget.

Enligt AB krönikan skall dock allt framskrida. Den här svansen på 300 m har gått mig förbi. Vore faktiskt roligt att se den på plats :) Direktören säger att svansplanerna står fast......

"Huset skulle dessutom prydas med en trehundra meter lång draksvans. I planerna fanns också världens största Buddha-staty samt en livs levande panda."[/quote]

På något sätt kan det här projektet aldrig misslyckas. Ju mer de bygger desto lustigare och mer intressant blir det och till slut kan man ju anta att det slutar i en skön ruin.. Win-win!
inspektionsverket.se - The world as we know it.
Användarvisningsbild
fransosen
Inlägg: 236
Blev medlem: ons 12 nov 2008, 10:46

Inlägg av fransosen »

[quote=""kristofer""]På något sätt kan det här projektet aldrig misslyckas. Ju mer de bygger desto lustigare och mer intressant blir det och till slut kan man ju anta att det slutar i en skön ruin.. Win-win![/quote]

:) Och vi har tålamod.
Skriv svar