Ödekyrkan revisited

Som ej kan placeras under ovanstående kategorier.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Elagabalus
Inlägg: 2292
Blev medlem: ons 22 jul 2009, 07:51
Kontakt:

Inlägg av Elagabalus »

Ps.

Ville bara meddela att allt är låst. Normalt kommer man inte in.
noffe
Inlägg: 3
Blev medlem: fre 16 jul 2010, 00:43

Inlägg av noffe »

Fel information i fel händer är aldrig bra. Du känner säkert till den 97-sidiga tråden på Flashback. "Hus med 13 kistor..."
https://www.flashback.org/t785784
Ett skräckexempel på vad som kan hända om för mycket information kommer ut.
Fundera en vända till.
---


Var du tvungen att skriva om den tråden.. :) Det tog över tre timmar att läsa igenom hela tråden.Hela fredagskvällen räddad
Användarvisningsbild
Elagabalus
Inlägg: 2292
Blev medlem: ons 22 jul 2009, 07:51
Kontakt:

Inlägg av Elagabalus »

[quote=""noffe""]Fel information i fel händer är aldrig bra. Du känner säkert till den 97-sidiga tråden på Flashback. "Hus med 13 kistor..."
https://www.flashback.org/t785784
Ett skräckexempel på vad som kan hända om för mycket information kommer ut.
Fundera en vända till.
---


Var du tvungen att skriva om den tråden.. :) Det tog över tre timmar att läsa igenom hela tråden.Hela fredagskvällen räddad[/quote]

Började att läsa den men blev lite deprimerad nästan :(
Användarvisningsbild
dalo
Inlägg: 80
Blev medlem: lör 16 okt 2010, 20:10
Kontakt:

Inlägg av dalo »

[quote=""Elagabalus""]Började att läsa den men blev lite deprimerad nästan :( [/quote]

Jag med, eller chockad faktiskt. Herregud, kan ingen stänga ner den där digitala knarkarkvarten snart... :eek:
/ Daniel Lönn
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""dalo""]Jag med, eller chockad faktiskt. Herregud, kan ingen stänga ner den där digitala knarkarkvarten snart... :eek: [/quote]

Nej fan, låt den där "knarkarkvarten" leva vidare, dör den så drar "pundarna" vidare, dom vill alltid ha någonstans att hänga, och här vill vi inte ha dom... :eek:

/B
Användarvisningsbild
Straycat
Inlägg: 616
Blev medlem: fre 26 sep 2008, 22:15

Inlägg av Straycat »

[quote=""benkar""]Nej fan, låt den där "knarkarkvarten" leva vidare, dör den så drar "pundarna" vidare, dom vill alltid ha någonstans att hänga, och här vill vi inte ha dom... :eek:

/B[/quote]

Jag kan inte läsa så mycket på FB, blir alltid FÖR chockad och deprimerad. Kanske har jag levt i en skyddad verkstad, men jag förstår bara inte hur så mycket folk kan missa att det finns något som heter mausoleum, och att det enligt lag är lika förbjudet att ta sig in i ett sådant som det är att gräva upp en grav!

"Hur kan någon bara lämna 13 kistor att stå och skräpa sådär?"

Suck.
Användarvisningsbild
dalo
Inlägg: 80
Blev medlem: lör 16 okt 2010, 20:10
Kontakt:

Inlägg av dalo »

[quote=""benkar""]Nej fan, låt den där "knarkarkvarten" leva vidare, dör den så drar "pundarna" vidare, dom vill alltid ha någonstans att hänga, och här vill vi inte ha dom... :eek:

/B[/quote]

Förvisso, benkar, det var faktiskt så sant.
/ Daniel Lönn
Skriv svar