Ödetåg i småland..

Som ej kan placeras under ovanstående kategorier.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

jimmie83
Inlägg: 92
Blev medlem: tis 26 apr 2011, 22:02

Ödetåg i småland..

Inlägg av jimmie83 »

Har förstått att det finns ett x antal tåg som står öde i smålandsskogen någonstans...Bilderna jag har sett har frestat mig till att göra ett besök...det enda jag vet att det ligger i småland.....hmm...småland är stort...

Såååå min deal är någon som vill följa med mig o visa dom? Jag tar med dig/er till 4 millitära flygplan som står kraschade/öde??

Min kodex i UE:andet är som nog så många andra seriösa UE:are...Jag tar endast foto och lämnar endast fotspår...

PM gärna

MVH//Jimmie
You can talk the talk but do you walk the walk?
http://www.pixbox.se/usr_show_id208290_ ... rder1.html
Användarvisningsbild
Elagabalus
Inlägg: 2292
Blev medlem: ons 22 jul 2009, 07:51
Kontakt:

Inlägg av Elagabalus »

[quote=""jimmie83""]Har förstått att det finns ett x antal tåg som står öde i smålandsskogen någonstans...Bilderna jag har sett har frestat mig till att göra ett besök...det enda jag vet att det ligger i småland.....hmm...småland är stort...

Såååå min deal är någon som vill följa med mig o visa dom? Jag tar med dig/er till 4 millitära flygplan som står kraschade/öde??

Min kodex i UE:andet är som nog så många andra seriösa UE:are...Jag tar endast foto och lämnar endast fotspår...

PM gärna

MVH//Jimmie[/quote]

Hmm...... interesting offer :) Jag vet inte heller vart tågen står men kan nog googla fram det ganska lätt. Militärflygplan är alltid spännande. Finns ju en ort i Småland som av hävd tagit hand om utrangerade tåg. En gissning är väl att söka i dessa trakter. Räcker det för att få tipsen om planen?

Jag skojar lite här. Säkert är det någon som kan tipsa dig och även följa med dit. Har själv inga ärenden till Småland just nu

...............

Edit. Inte alls säkert att det är orten där man sedan många år skrotat tåg. Kommer upp andra alternativ på tåguppställningsplatser i Småland. Du får ge planen till någon annan. Men lägg gärna upp bilder på dem
Senast redigerad av 1 Elagabalus, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

Jimmie bör kolla sin inkorg... jag hoppas att inte menar flygplanen ute på Rinkaby övnings/flygfält, för de är borta!
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
jimmie83
Inlägg: 92
Blev medlem: tis 26 apr 2011, 22:02

Inlägg av jimmie83 »

[quote=""Saddam""]Jimmie bör kolla sin inkorg... jag hoppas att inte menar flygplanen ute på Rinkaby övnings/flygfält, för de är borta![/quote]

Icke där jag menar!! finns fler ställen =)
You can talk the talk but do you walk the walk?
http://www.pixbox.se/usr_show_id208290_ ... rder1.html
jimmie83
Inlägg: 92
Blev medlem: tis 26 apr 2011, 22:02

Inlägg av jimmie83 »

Här kommer bild ifrån google på planen....bara för bevis att dom finns...skall återkomma med bättre bilder...när jag har besökt platsen med redig kamera...=)
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
You can talk the talk but do you walk the walk?
http://www.pixbox.se/usr_show_id208290_ ... rder1.html
Användarvisningsbild
Elagabalus
Inlägg: 2292
Blev medlem: ons 22 jul 2009, 07:51
Kontakt:

Inlägg av Elagabalus »

[quote=""jimmie83""]Här kommer bild ifrån google på planen....bara för bevis att dom finns...skall återkomma med bättre bilder...när jag har besökt platsen med redig kamera...=)[/quote]

Spännande. Alltid kul med flygplan tycker jag
Skriv svar