Trist vandalism även om...

Som ej kan placeras under ovanstående kategorier.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Tiagirl
Inlägg: 12
Blev medlem: sön 01 maj 2011, 21:34
Kontakt:

Trist vandalism även om...

Inlägg av Tiagirl »

det bara är en husvagn. Mitt hjärta ömmar nog för allt som är ledset och övergivet som andra ratat på ett eller annat sätt!

Bild

Tidigare bilder på ledsen husvagn! Söt som socker och en sån hade jag velat ha faktiskt, liten och ovanlig modell!
Ruin-romantiker, geocaha're och inventerare av gamla torpväxter! Mina foton finns här . Mest Småland och Öland.
Användarvisningsbild
Ärlige Harry
Inlägg: 410
Blev medlem: mån 15 sep 2008, 20:12

Sv: Trist vandalism även om...

Inlägg av Ärlige Harry »

Kollade runt lite på din sajt. Klart sevärd, framför allt samlingen av Nettobutiker som måste vara helt unik! Keep up the good work.
Användarvisningsbild
Tiagirl
Inlägg: 12
Blev medlem: sön 01 maj 2011, 21:34
Kontakt:

Inlägg av Tiagirl »

[quote=""Ärlige Harry""]....samlingen av Nettobutiker som måste vara helt unik! [/quote]
Haha...jag är lite udda och gillar att göra udda saker och varför just denna hangup'sen kan jag inte förklara! Kan inte påstå att jag gillar Netto i övrigt förutom att dom ibland har saker som är billiga och så deras utrensning av äldre prylsortiment!
(Dom säljer mycket Hello Kitty och det...eh...har vi(jag och döttrarna!)en liten fling på också!)

:D
Ruin-romantiker, geocaha're och inventerare av gamla torpväxter! Mina foton finns här . Mest Småland och Öland.
Användarvisningsbild
jpkrax
Inlägg: 2342
Blev medlem: tor 19 aug 2010, 16:49

Inlägg av jpkrax »

[quote=""Tiagirl""]Haha...jag är lite udda och gillar att göra udda saker och varför just denna hangup'sen kan jag inte förklara! Kan inte påstå att jag gillar Netto i övrigt förutom att dom ibland har saker som är billiga och så deras utrensning av äldre prylsortiment!
(Dom säljer mycket Hello Kitty och det...eh...har vi(jag och döttrarna!)en liten fling på också!)

:D [/quote]

;) . Jag har en dotter jag med.
Jag vill minnas att jag nånstans såg HK boxershorts for REAL men!? XD
Sapere aude.

Perge scelus mihi diem perficias.
Användarvisningsbild
Tiagirl
Inlägg: 12
Blev medlem: sön 01 maj 2011, 21:34
Kontakt:

Inlägg av Tiagirl »

[quote=""jpkrax""]
Jag vill minnas att jag nånstans såg HK boxershorts for REAL men!? XD[/quote]

Hm...där går nog min gräns. Vet i hundan hur jag skulle reagera om en date drog ner byxorna och uppvisade ett par rosa boxer med en söt katt på...det blir nog en historia av det som jag dock inte ömmar för! Han skulle få förbli övergiven! ;)
Ruin-romantiker, geocaha're och inventerare av gamla torpväxter! Mina foton finns här . Mest Småland och Öland.
glenn
Inlägg: 32
Blev medlem: sön 14 jun 2009, 22:51

Inlägg av glenn »

Så trist när nån målar sönder sådär, det går ju aldrig att återställa patinan.

..Kollade också sidan, klart trevlig.
Skriv svar