Snart är Grisslamacken (utanför Tierp) ett minne blot

Som ej kan placeras under ovanstående kategorier.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

mickej79
Inlägg: 37
Blev medlem: tor 06 maj 2010, 12:24
Kontakt:

Snart är Grisslamacken (utanför Tierp) ett minne blot

Inlägg av mickej79 »

För er som vill fota o så är det bästa att passa på nu innan den rivs

http://www.unt.se/tierp/klart-for-rivni ... 81221.aspx
Användarvisningsbild
Elagabalus
Inlägg: 2292
Blev medlem: ons 22 jul 2009, 07:51
Kontakt:

Inlägg av Elagabalus »

[quote=""mickej79""]För er som vill fota o så är det bästa att passa på nu innan den rivs

http://www.unt.se/tierp/klart-for-rivni ... 81221.aspx[/quote]

Just den där sträckan kan jag sakna när jag kör nya snabba och trista E4. På höger sida i närheten ligger väl en strutsodling? Macken var känd från nöjesbranschen har jag för mig. AB:s reportrar brukade stanna där
mickej79
Inlägg: 37
Blev medlem: tor 06 maj 2010, 12:24
Kontakt:

Inlägg av mickej79 »

[quote=""Elagabalus""]Just den där sträckan kan jag sakna när jag kör nya snabba och trista E4. På höger sida i närheten ligger väl en strutsodling? Macken var känd från nöjesbranschen har jag för mig. AB:s reportrar brukade stanna där[/quote]

Om det är kände från nöjesbranschen kan jag inte svara på . ja det ligger en struts odling bredvid. Du får göra som jag när jag åker mellan Uppsala och tierp att du får ta den gamla vägen emellan åt. är ju trevligt o köra där nu när det inte är så mycket bilar som för. :-)
Användarvisningsbild
Elagabalus
Inlägg: 2292
Blev medlem: ons 22 jul 2009, 07:51
Kontakt:

Inlägg av Elagabalus »

[quote=""mickej79""]Om det är kände från nöjesbranschen kan jag inte svara på . ja det ligger en struts odling bredvid. Du får göra som jag när jag åker mellan Uppsala och tierp att du får ta den gamla vägen emellan åt. är ju trevligt o köra där nu när det inte är så mycket bilar som för. :-) [/quote]

Kommer köra där nästa vecka. Hoppas att det står kvar då. Gillar att köra fd europavägar. Breda och fina och nästan ingen trafik. Kan tänka mig att nya sträckningen slagit hårt mot olika näringställen mellan Björklinge och upp till Dragon gate
mickej79
Inlägg: 37
Blev medlem: tor 06 maj 2010, 12:24
Kontakt:

Inlägg av mickej79 »

Nu finns det inget kvar av den .allt är jämnats med marken
Skriv svar