Själv hann jag med Sanatorium E, Preventorium Dolhain, Chateau Miranda, en övergiven bondgård, Patarei, Linnahall samt Chateau Bambi. Förhoppningsvis ändå mer nästa år.[/quote]
Utforskade för lite känns det som. Får ta och skärpa till mig under 2015.

Ganska kända objekt, trevligt. Nått jag hade velat besöka... har inte varit i dom delarna av Europa än.
[quote=""Akrylamid""] . . . men logestiken är krånglig och skiter det sig har jag spenderat en jäkla massa tid och pengar i onödan . . . [/quote]
Ha en huvudplan och en reservplan så att resan inte känns helt meningslös ifall huvudplanen skiter sig! Kolla upp vad som finns i samma region innan du reser iväg.
[quote=""DMT""]Ett litet kvarter men ändå

Låter intressant. Vi väntar med spänning på en ev. PDF-fil med mycket bilder och text.
[quote=""mobe""] . . . Inför 2015 hoppas jag på någon sorts resa ut i Europa med enbart UE på agendan. Har blivit att man oftast får kombinera vanlig semesterresa med något UE mål. Då måsten man så klart åka med likasinnade här på forumet kanske

Körde genom Sverige och in i norra Finland i somras. Tanken var att ägna mycket tid åt UE. Det blev en del trevliga ställen ställen på den Svenska sidan men på andra sidan gränsen blev det mest besök hos släktingar samt x antal timmar på olika museer = väldigt lite UE.
Hann i alla fall med en heldag i Boden med bosse69, det var en innehållsrik och kul dag. Nu har man sett dom största forten där uppe, finns några tusen mindre kvar att leta upp...
Har drömt om en UE-trip nere i Europa igen enda sedan min halvt misslyckade Tysklandsresa för några år sedan. Känner till några på forumet som också planerar en resa neråt nu till våren/början av sommaren. Det går alltid att hitta någon annan att åka med ifall man inte vill åka ensam.