Tips på UE platser i Säffle trakten önskas

Som ej kan placeras under ovanstående kategorier.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

vwtdi
Inlägg: 8
Blev medlem: lör 05 apr 2014, 15:45

Tips på UE platser i Säffle trakten önskas

Inlägg av vwtdi »

Go kväll alla UEare
Det är så att jag ska till Säffle, värmlandsnäs om ca 1 vecka och tänkte passa på att utforska lite samt knäppa lite bilder. Dock känner jag inte till så mycket i dom trakterna och tänkte att någon vänlig själ kunde tipsa om intressanta platser? Gillar Ödegårdar/hus och bilvrak även andra fordon
Tacksam för alla tips!
Pm'a gärna
Användarvisningsbild
Sincro
Inlägg: 589
Blev medlem: lör 08 aug 2009, 00:41

Inlägg av Sincro »

[quote=""vwtdi""]Go kväll alla UEare
Det är så att jag ska till Säffle, värmlandsnäs om ca 1 vecka och tänkte passa på att utforska lite samt knäppa lite bilder. Dock känner jag inte till så mycket i dom trakterna och tänkte att någon vänlig själ kunde tipsa om intressanta platser? Gillar Ödegårdar/hus och bilvrak även andra fordon
Tacksam för alla tips!
Pm'a gärna[/quote]

Om du passerar Millesvik kyrka så ligger det / har legat en övergiven gård ca 200 meter rakt norr om kyrkan. Finns iallafall kvar på hitta.se:s senaste flygbilder.

"Efter regnet kommer solsken, det tycker jag är så jättebra!"
vwtdi
Inlägg: 8
Blev medlem: lör 05 apr 2014, 15:45

Inlägg av vwtdi »

[quote=""Sincro""]Om du passerar Millesvik kyrka så ligger det / har legat en övergiven gård ca 200 meter rakt norr om kyrkan. Finns iallafall kvar på hitta.se:s senaste flygbilder.[/quote]
Kollade hitta.se och såg var du menar, blir nog att ta en tur dit.
Tack så mycket för tipset :)

Någon mer som vet något?
Användarvisningsbild
jpkrax
Inlägg: 2342
Blev medlem: tor 19 aug 2010, 16:49

Inlägg av jpkrax »

Varför inte en tur till bilskroten i Båstnäs utanför Töcksfors. En klassiker man skall ha sett, innan man flyttar till en trång etta med jordvärme och mulltoa. ;)

JP
Sapere aude.

Perge scelus mihi diem perficias.
vwtdi
Inlägg: 8
Blev medlem: lör 05 apr 2014, 15:45

Inlägg av vwtdi »

[quote=""jpkrax""]Varför inte en tur till bilskroten i Båstnäs utanför Töcksfors. En klassiker man skall ha sett, innan man flyttar till en trång etta med jordvärme och mulltoa. ;)

JP[/quote]

Jo jag har faktiskt planerat att ta en tur dit vad det lider men inte under den här resan :p det är både långt ifrån dit jag ska och stort så man kan gå där i flera dagar och det har jag inte tid med denna gång.

Skulle gärna vilja ha fler tips :) även efter vägen, tänkte åka Kristinehamn, Karlstad dit och kil, Forshaga , Filipstad hem
Skriv svar