Övergivet garage

Som ej kan placeras under ovanstående kategorier.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

fuskaren
Inlägg: 13
Blev medlem: tis 14 maj 2013, 16:11

Övergivet garage

Inlägg av fuskaren »

Jag var på ett ställe som jag tycker var spännande. Det är en parkering med ett garage som inte används längre. Bilarna har stått där länge och ingen verkar bry sig. Det är bland annat en Porsche Cayenne och Audi A8 som är väldigt dyra bilar.
Kolla bilderna!
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
fuskaren
Inlägg: 13
Blev medlem: tis 14 maj 2013, 16:11

Inlägg av fuskaren »

Fler bilder
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Användarvisningsbild
podden
Inlägg: 566
Blev medlem: tor 04 aug 2011, 04:39

Inlägg av podden »

Jag hade nog tipsat polisen på tel 11414 om dom. Inga skyltar å inga hjul. Stulna kanske...
Vogue
Inlägg: 29
Blev medlem: fre 16 okt 2009, 22:33

Inlägg av Vogue »

Intressanta bilder men bilarna är ju garanterat anmälda stulna, jag tycker absolut polisen skall vidtalas.
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

Lite udda ställe! Lite konstigt att de fått stå kvar utan att någon reagerat.

Ta fler bilder innan dom forslas bort.
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
fuskaren
Inlägg: 13
Blev medlem: tis 14 maj 2013, 16:11

Inlägg av fuskaren »

Jo, alltså bilarna har varit där i flera månader minst. Jag tänkte tipsa polisen först men det blev inte av. Men stället ligger ganska öppet så många har nog sett det.
Syntax
Inlägg: 90
Blev medlem: sön 12 maj 2013, 10:41

Inlägg av Syntax »

Finns det inget hus i närheten? såns garage brukar finnas nära bostadsområden :confused:
fuskaren
Inlägg: 13
Blev medlem: tis 14 maj 2013, 16:11

Inlägg av fuskaren »

[quote=""Syntax""]Finns det inget hus i närheten? såns garage brukar finnas nära bostadsområden :confused: [/quote]

Jo, mitt emot garaget finns det en byggnad. Inte helt hundra på vad den används till, tror det har varit något slags företag där förut. Men det används inte längre? Den är fortfarande helt orörd och låst(larmad?) så jag har inte vågat/kunnat komma in.
fredrik
Inlägg: 245
Blev medlem: fre 06 mar 2009, 00:41

Inlägg av fredrik »

Man har tydligen haft så bråttom IN i garaget att man inte riktigt hinner öppna klart grinden! Det brukar inte vara ett tecken på rent mjöl i påsen, inte heller ett bra exempel på defensiv körning som man fått lära sig så mycket om. Som trafikant blir jag MYCKET besviken!
Skriv svar