Observatoriet

Som ej kan placeras under ovanstående kategorier.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
choctaw
Inlägg: 234
Blev medlem: mån 22 sep 2008, 14:54
Kontakt:

Observatoriet

Inlägg av choctaw »

Om man har lite tid och en gammal torvlada över kan man alltid göra lite så på detta sätt....

Bild

Bild

Bild

Dåligt med inomhusbilder, då min höjdskräck blandat med skraltiga byggnader inte är någon hit..
Användarvisningsbild
huricane4
Inlägg: 628
Blev medlem: lör 24 jan 2009, 02:00
Kontakt:

Inlägg av huricane4 »

Det är ett trevligt ställe som diskuteras i denna tråd:
http://28dagarsenare.se/showthread.php? ... ervatorium
xephroth
Inlägg: 2
Blev medlem: sön 20 sep 2015, 12:19

Sv: Observatoriet

Inlägg av xephroth »

Hej! Vill gärna titta förbi där. Kan man få kordinater i pm tackar så hjärtligt.
Användarvisningsbild
choctaw
Inlägg: 234
Blev medlem: mån 22 sep 2008, 14:54
Kontakt:

Inlägg av choctaw »

[quote=""xephroth""]Hej! Vill gärna titta förbi där. Kan man få kordinater i pm tackar så hjärtligt.[/quote]

Hej. Njä. Med tanke på att ägaren inte är så himla glad över att få besök, så tror jag att du får leta själv. Googla runt, så finner du det.. Så gjorde jag.

Mvh
xephroth
Inlägg: 2
Blev medlem: sön 20 sep 2015, 12:19

Inlägg av xephroth »

[quote=""choctaw""]Hej. Njä. Med tanke på att ägaren inte är så himla glad över att få besök, så tror jag att du får leta själv. Googla runt, så finner du det.. Så gjorde jag.

Mvh[/quote]

Okej! Det är inga problem.
Användarvisningsbild
FRH
Inlägg: 430
Blev medlem: ons 07 jan 2009, 17:09
Kontakt:

Sv: Observatoriet

Inlägg av FRH »

Jag var där och tittade för ett år sedan ungefär, men lyckades inte ta mig in i själva byggnaden. Jag bangade att klättra över själva hindret vid ingången :)

Sedan var det ett par personer som promenerade förbi när jag var där, och en bil som körde där i krokarna.
Användarvisningsbild
choctaw
Inlägg: 234
Blev medlem: mån 22 sep 2008, 14:54
Kontakt:

Inlägg av choctaw »

När jag var där så hade någon brutit upp dörren, så det var fritt fram. Men en läskig byggnad att klättra i dock.
Skriv svar