Gör ni återbesök på platser ni redan sett?

Som ej kan placeras under ovanstående kategorier.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
htiawe
Inlägg: 295
Blev medlem: lör 29 okt 2011, 07:55
Kontakt:

Gör ni återbesök på platser ni redan sett?

Inlägg av htiawe »

Jag funderar som bäst på hur jag ska lägga upp semestern 2016 och inser att jag nog längtar tillbaka till en del ställen jag redan sett, Krampnitz är en plats jag funderar på att åka till igen.

Lite är det nog för att se att allting "är som det ska" men också för att det känns som att man gjort det till sin egen. Hur ofta åker ni tillbaka till platser ni redan besökt?
Användarvisningsbild
DMT
Inlägg: 1029
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 18:55
Ort: Karlskrona

Inlägg av DMT »

Det händer rätt ofta för mig, det handlar om att platserna är fina och jag gärna åker tilbaka för att fota lite till. Sen är det också som så att eftrsom det numera är tunt med nya ställen i närheten så får det bli så om jag ska få kika på nåt övergivet. Det är också som du skrev, åker gärna tillbaka för att titta till det och följa förfallet.
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

Ja det händer ibland. Vissa ställen, speciellt fabriker är ju så brutalt stora att man varje gång hittar nått nytt att fota eller fundera kring.

Andra ställen hade såpass "mystik" kring sig att man gärna tar ett återbesök flera år senare. Ibland är man bara rent nyfiken på hur det ser ut idag, har taket rasat in än -o.s.v...
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Skriv svar