Jag, bosse69 och mrmister_ gick ner i ett mörkt litet skyddsrum någonstans i Skåne. Undertecknad saknade för tillfället ljuskälla och var bara beväpnad med en mobiltelefon, de övriga hade varsin ficklampa. Det var nätt och jämnt ståhöjd där nere. Plötsligt rycker bosse69 till och säger nått i stil med: fick dem nästan i huvudet!
/mvh Saddam
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Syrgas poserar på bild, eller är det Dr. Drain från UE Kingz? Dom är väldigt lika i alla fall. Fotat i somras.
[quote=""mikael82karlsson""]Bjuder på en "bad boy"
[attachment=]11228[/attachment][/quote]
Snygg mask.
[quote=""DMT""]
Jag får väl bidra med ett eget från ett möte i mörkret.....[/quote]
Fräckt! Cool idé. Funderade på en sak häromdagen, det kanske är detta berg som ska stängas...?
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
[quote=""Saddam""][IMG]Fräckt! Cool idé. Funderade på en sak häromdagen, det kanske är detta berg som ska stängas...?[/quote]
Hoppas inte det, jag hörde mig för lite grann och h*n som jag pratade med på kommunen hade inte hört nåt om några plomberingar i kommunens regi. Tunneln här tror jag tillhör kommunen och isf är det antagligen fortverket som planerar att slå igen nåt annat nånstans.
Men visst, detta ställe är tyvärr en stark kandidat till att plomberas vilket vore väldigt synd. De har rensat upp runt omkring samt öppnat upp de andra tidigare låsta portarna, inte mkt att se eller alls speciellt stort men nyfikenheten stillades.