min urbex tur i UK

UE av intresse utanför Sveriges gränser.

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Marie
Inlägg: 57
Blev medlem: tor 13 jan 2011, 17:27

Inlägg av Marie »

Jättefina bilder! Måste ha varit ett par fantastiska dagar...
skippermart
Inlägg: 11
Blev medlem: lör 15 jan 2011, 17:10

Inlägg av skippermart »

Nice processing, looks like a nice trip
Användarvisningsbild
jaswane
Inlägg: 177
Blev medlem: tis 02 jun 2009, 15:48

Inlägg av jaswane »

Har oppdatert bloggen min hvis noen er interessert med mange uredigerte bilder fra et av sykehusene.

Hospital M, uredigerte bilder.
Användarvisningsbild
riddar m
Inlägg: 1050
Blev medlem: mån 22 sep 2008, 08:18
Kontakt:

Inlägg av riddar m »

SÅ jävla snyggt! Vilket ställe.
"...smile pretty and watch your back..."
rosa kattens ruinromantiska expeditioner - numera på Flickr!
Användarvisningsbild
jornmark
Inlägg: 1346
Blev medlem: tor 11 sep 2008, 19:24

Inlägg av jornmark »

[quote=""jaswane""]Har oppdatert bloggen min hvis noen er interessert med mange uredigerte bilder fra et av sykehusene.

Hospital M, uredigerte bilder.[/quote]

Fine, fine, fine!
Användarvisningsbild
Straycat
Inlägg: 616
Blev medlem: fre 26 sep 2008, 22:15

Inlägg av Straycat »

Vilka fantastiska bilder! Riktigt nice atmosfär på alla platserna! Vet att jag kommenterat dem förr men måste bara lämna en rad i denna tråd också. :)
Användarvisningsbild
fransosen
Inlägg: 236
Blev medlem: ons 12 nov 2008, 10:46

Sv: min urbex tur i UK

Inlägg av fransosen »

Otroliga ställe och bilder, framförallt på din blog där HDR-grejen tar inte över själva miljöerna. Dina bilder behöver inte se ut som de gör på din flickr, med extra HDR sås på tycker jag, för att de är bra från början. Det är en smak fråga förstås. Bra jobbat hur som helst!
Användarvisningsbild
jaswane
Inlägg: 177
Blev medlem: tis 02 jun 2009, 15:48

Inlägg av jaswane »

[quote=""fransosen""]Otroliga ställe och bilder, framförallt på din blog där HDR-grejen tar inte över själva miljöerna. Dina bilder behöver inte se ut som de gör på din flickr, med extra HDR sås på tycker jag, för att de är bra från början. Det är en smak fråga förstås. Bra jobbat hur som helst![/quote]

Takk. Jeg blir vel aldri helt enig med meg selv om HDR er bra eller ikke. Uansett syns jeg det er viktig å prøve å dempe HDR looken så mye som mulig og ikke ha altfor saturerte farger osv. (Tidligere var jeg veldig dårlig på dette..) Men nå har jeg altså foreløbig løst det med at på bloggen er det "vanlige" bilder og mye av det på flickr er HDR bilder. :)
Skriv svar