Jan Jörnmark= UE Kingz??!!

Hört men inte sett?

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
kristofer
Inlägg: 866
Blev medlem: mån 15 sep 2008, 10:10
Kontakt:

Inlägg av kristofer »

Jag tror inte UE Kingz vill sänka forumet men det finns säkert ett antal andra krafter som vill det. Finns ett hyfsat stort antal där ute både inom UE och andra som inte kallar sig UE men håller på med precis samma sak som hyser agg emot nätexponering av fenomenet och platserna. Så nog kan jag tänka mig att någon försöker ställa till det, samtidigt kan det ju bara vara ett prank som inte har någon större tanke.
inspektionsverket.se - The world as we know it.
Kungen
Inlägg: 21
Blev medlem: sön 07 jun 2009, 16:18

Inlägg av Kungen »

[quote=""Grishnac""]Det är ju fortfarande en stor gåta inbakad i allt det här - vem ÄR egentligen BradMichaels och UEKingz? Just BradMichaels ger ju intryck av att vara en väldigt kreativ och initiativrik person som av någon anledning tycker det är fantastiskt roligt att driva med den här subkulturen, att han på riktigt skulle hysa agg mot någon här tror jag ju faktiskt inte.[/quote]

Jag tror det ligger mycket i det du säger, för så har jag också uppfattat detta. BradMichaels och UE Kingz gör ju faktiskt parodi på just allt detta debaklet som finns i den här subkulturen, samt på yngre killar som "infernus" och andra som tar åt sig. UE Kingz är förmodligen äldre utövare som nånstans tröttnat på allt larv å velat vända det i något kreativt å komiskt. Jag tycker faktiskt dom är ganska träffsäkra och duktiga.
Användarvisningsbild
LowAndSlow
Inlägg: 1331
Blev medlem: lör 20 sep 2008, 13:02

Inlägg av LowAndSlow »

[quote=""Grishnac""]Det är ju fortfarande en stor gåta inbakad i allt det här - vem ÄR egentligen BradMichaels och UEKingz? Just BradMichaels ger ju intryck av att vara en väldigt kreativ och initiativrik person som av någon anledning tycker det är fantastiskt roligt att driva med den här subkulturen, att han på riktigt skulle hysa agg mot någon här tror jag ju faktiskt inte.[/quote]

Om man lyssnar noga på UEKingz texter (ja jag vet, men det svänger ju!) så driver de med fenomentet FB-UE. Lyssna på "Letar tunnlar" och kolla sedan upp namnen som den handlar om.
BM verkar vara en kreativ herre, mer sånt!
http://www.lagochlangsam.se/

Gud och soldaten hedrar vi när ofred råder och de står oss bi. Men när fred råder och fyllda är faten, glömma vi gud och föraktar soldaten
belay123
Inlägg: 2
Blev medlem: tor 15 jan 2009, 18:43

Inlägg av belay123 »

vem som ligger bakom uekingz är egentligen inte så svårt att räkna ut. Men denne BM? känns lite som om jag har missat någonting. någon som kan uppdatera mig? kan ta det via pm
Användarvisningsbild
LowAndSlow
Inlägg: 1331
Blev medlem: lör 20 sep 2008, 13:02

Inlägg av LowAndSlow »

[quote=""belay123""]vem som ligger bakom uekingz är egentligen inte så svårt att räkna ut. Men denne BM? känns lite som om jag har missat någonting. någon som kan uppdatera mig? kan ta det via pm[/quote]

Sök på Brad Michels på FB.
http://www.lagochlangsam.se/

Gud och soldaten hedrar vi när ofred råder och de står oss bi. Men när fred råder och fyllda är faten, glömma vi gud och föraktar soldaten
Användarvisningsbild
rjd2
Inlägg: 1730
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 10:31

Inlägg av rjd2 »

Jag har hört att det e benkar :p
Användarvisningsbild
bunkrologen
Inlägg: 1858
Blev medlem: sön 07 dec 2008, 17:30

Inlägg av bunkrologen »

[quote=""rjd2""]Jag har hört att det e benkar :p [/quote]

Jag är helt övertygad om att Hr Jörnmark är BM, Ue-kingz samt minst en 40-50 troll till. Det är helt logiskt för mig.. :D :) :rolleyes:

Skämt åsido, nej. Tror inte det är sannolikt. Inte det minsta.
Användarvisningsbild
jornmark
Inlägg: 1346
Blev medlem: tor 11 sep 2008, 19:24

Inlägg av jornmark »

Avslöjad. Till sist. Jävlar.
Användarvisningsbild
LowAndSlow
Inlägg: 1331
Blev medlem: lör 20 sep 2008, 13:02

Inlägg av LowAndSlow »

[quote=""jornmark""]Avslöjad. Till sist. Jävlar.[/quote]

Börjar bokförsäljningen gå så dåligt att du hoppat in i musikbranschen?
http://www.lagochlangsam.se/

Gud och soldaten hedrar vi när ofred råder och de står oss bi. Men när fred råder och fyllda är faten, glömma vi gud och föraktar soldaten
erro
Inlägg: 286
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 16:00

Sv: Jan Jörnmark= UE Kingz??!!

Inlägg av erro »

Jag är inte inne på FB ofta... kan någon förklara vad som diskuteras?
http://erro.se

Spår av människor - Traces of mankind
Låst