Jan Jörnmark= UE Kingz??!!

Hört men inte sett?

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
ABX
Inlägg: 46
Blev medlem: tis 27 jan 2009, 13:34

Jan Jörnmark= UE Kingz??!!

Inlägg av ABX »

Det pågår en tråd på flashback där Infernus påstår att Jan Jörnmark mfl från detta forum är UE Kingz!!??

Finns det någon substans i detta. Korten på bordet och fram med alla snuskiga detaljer nu :D

Tråden:
https://www.flashback.org/t353072p10
Användarvisningsbild
bunkrologen
Inlägg: 1858
Blev medlem: sön 07 dec 2008, 17:30

Inlägg av bunkrologen »

Jag tror stenhårt på att Jan = UE-kingz. :) :D :)

NOT!
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""ABX""]Det pågår en tråd på flashback där Infernus påstår att Jan Jörnmark mfl från detta forum är UE Kingz!!??

Finns det någon substans i detta. Korten på bordet och fram med alla snuskiga detaljer nu :D

Tråden:
https://www.flashback.org/t353072p10[/quote]


MuaHhahahhahahahahhahahahhahahahhahahahhahahahhahahahah! :D

Att Jan (du får ursäkta Jan, jag kan ju ha fel) skulle krypa ner under jord, i tex dagvattentunnlar osv, ser jag som djupt osannolikt.

Men, vem vet... :eek:

/B
Användarvisningsbild
Avery
Inlägg: 392
Blev medlem: ons 29 okt 2008, 21:49
Kontakt:

Inlägg av Avery »

Hysteriskt roligt att läsa, det bästa är att dem själva kommer fram med "bevis" som dem sväljer med hull och hår utan att ifrågasätta! Eller ja just det ja, det var ju Flashback vi talade om ;)
Användarvisningsbild
kristofer
Inlägg: 866
Blev medlem: mån 15 sep 2008, 10:10
Kontakt:

Inlägg av kristofer »

Haha ja vad ska man säga.. driver de med oss för att få sig ett skratt när vi tror på att de är seriösa eller är de så dumma? Tragikomiskt hursom!
inspektionsverket.se - The world as we know it.
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""ABX""]Det pågår en tråd på flashback där Infernus påstår att Jan Jörnmark mfl från detta forum är UE Kingz!!??
[/quote]
Infernus är ett troll, så man ska nog inte tro på ett enda ord han skriver på FB. Att han sedan skriver att UE-kingz = Jörnmark = troll gör saken bara ännu mer komisk.
[quote=""benkar""]Att Jan (du får ursäkta Jan, jag kan ju ha fel) skulle krypa ner under jord, i tex dagvattentunnlar osv, ser jag som djupt osannolikt.
[/quote]
Är det enda sättet att ta sig in i t.ex. en övergiven fabrik så tror jag inte mr. Järnmark bangar... det är bara det att han inte är så förtjust i själva krypandet.
[quote=""kristofer""]Haha ja vad ska man säga.. driver de med oss för att få sig ett skratt när vi tror på att de är seriösa eller är de så dumma? Tragikomiskt hursom![/quote]
Ja det hela är mycket roligt, tar man det på allvar bör man sluta surfa omedelbart. Mata inte trollen... eller hur var det nu man brukar säga? :D
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Mirage
Inlägg: 363
Blev medlem: tor 16 okt 2008, 20:16

Inlägg av Mirage »

Professorer och multipla personligheter är väl ändå inget helt okänt fenomen?
Jag tycker saken bör utredas vidare!
Användarvisningsbild
Grishnac
Inlägg: 2936
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 18:08
Kontakt:

Sv: Jan Jörnmark= UE Kingz??!!

Inlägg av Grishnac »

Nu är ju Jan inte professor och några multipla personligheter tror jag inte att han bär på. Frågan är om man kan tänka sig någon som är mindre trolig att ligga bakom UE kingz än just Jan....
Bien faire et laisser dire

Ruinturistens äventyr: http://www.ruinturist.se
Användarvisningsbild
k4r4t3k4n4k4s
Inlägg: 942
Blev medlem: lör 20 sep 2008, 07:05
Kontakt:

Inlägg av k4r4t3k4n4k4s »

Helt klart dags för Flashback att göra en ny utrensning i UE-forumet. Om dom nu har tid med det efter det senaste moderator-debaclet där någon tagit sig in i moderatorsforumet och fått ut både bild och namn på moderatorerna. Någon som identifierat det strategiska tillfället för ytterligare en riktad attack kanske. Mot UE-forumet på Flashback alltså. För det är någon som har alldeles för mycket tid att lägga på detta.
Användarvisningsbild
Grishnac
Inlägg: 2936
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 18:08
Kontakt:

Sv: Jan Jörnmark= UE Kingz??!!

Inlägg av Grishnac »

Det är ju fortfarande en stor gåta inbakad i allt det här - vem ÄR egentligen BradMichaels och UEKingz? Just BradMichaels ger ju intryck av att vara en väldigt kreativ och initiativrik person som av någon anledning tycker det är fantastiskt roligt att driva med den här subkulturen, att han på riktigt skulle hysa agg mot någon här tror jag ju faktiskt inte.
Bien faire et laisser dire

Ruinturistens äventyr: http://www.ruinturist.se
Låst