Hus mellan Hässleholm och Helsingborg

Hört men inte sett?

Moderatorer: 28Dagarsenare, benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""Zeahawk""]Nej, det är nog inte det huset. Det skulle vara i praktiken orört, sängarna bäddade osv. Har inte funderat något mer på huset sen jag gjorde inlägget. Tror snarare att källan "trollade"...[/quote]
Hmmm, då stämmer nog hus nummer två bättre in på beskrivningen "någonstans mellan Hässleholm och Helsingborg"... Skickar kartlänk till dig.
[quote=""Skåningen""]Får du tag i den, så hojta till så hänger jag på :) [/quote]
Det andra huset vi såg idag, kan det möjligtvis vara den!? Ligger ju vid vägen, inte direkt ett hus mopedhuliganer prioriterar då det ligger såpass "utsatt" med andra hus tätt inpå. Tror att Zeahawks tipsare blandat ihop orterna... hade inte förvånat mig då även jag blandade ihop Tyringe och Perstorp idag.
:rolleyes:
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
Skåningen
Inlägg: 575
Blev medlem: sön 25 okt 2009, 05:56
Kontakt:

Inlägg av Skåningen »

Tror inte där har begåtts något mord, men jag kan kolla upp det.
Vet någon av er när det här mordet skulle ha begåtts? Under vilket årtionde?


[quote=""Saddam""]Hmmm, då stämmer nog hus nummer två bättre in på beskrivningen "någonstans mellan Hässleholm och Helsingborg"... Skickar kartlänk till dig.

Det andra huset vi såg idag, kan det möjligtvis vara den!? Ligger ju vid vägen, inte direkt ett hus mopedhuliganer prioriterar då det ligger såpass "utsatt" med andra hus tätt inpå. Tror att Zeahawks tipsare blandat ihop orterna... hade inte förvånat mig då även jag blandade ihop Tyringe och Perstorp idag.
:rolleyes: [/quote]
"Producenterna skulle inte göra motbjudande filmer om inte publiken gick och såg dem”
............................................................................
http://www.folktomt.nu
fredrik
Inlägg: 245
Blev medlem: fre 06 mar 2009, 00:41

Inlägg av fredrik »

Hrm, har också sökt efter info om detta en gång i tiden. Nu hittar jag inte tillbaka riktigt till infon jag hittade men det var något som gjorde att jag slutade leta.

Har för mig att det närmsta jag kom var en lägenhet eller om det skedde på ett hotell?? En kvinna tror jag det var som blev mördad.

Fö. verkar det bott en mördare till i tyringe på 80 talet...
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10506431.ab

Jag vet att infon är rörig :) jag bara tänker högt
Användarvisningsbild
Baby Doll UrbanExplorer
Inlägg: 62
Blev medlem: sön 14 okt 2012, 22:06

Inlägg av Baby Doll UrbanExplorer »

Jag tror jag ska snoka vidare och få reda på mer....med tanke på att det var jag som tutade detta i Zeahawken hahahaha, ska se nästa vecka ifall det möjligen går att få koordinaterna vilket vore bäst..!
..doften av mossa, bunker & äventyr.. :p
Användarvisningsbild
Zeahawk
Inlägg: 440
Blev medlem: fre 17 jun 2011, 17:10

Inlägg av Zeahawk »

Huset är hittat! Visade sig att personen som gett beskrivningen har lite taskig koll på geografin. Ligger mellan Hässleholm och Malmö. Hade visst redan varit där också. :) Dock stämde inte deras beskrivning riktigt överens med min upplevelse. Idag är huset bommat, men för den kreative ska det väl inte vara några problem att komma in. ;)
"Besvikelsen som uppstår när man hittar ett ruckel med klippt gräsmatta..."
ue.webucation.se
Användarvisningsbild
jpkrax
Inlägg: 2342
Blev medlem: tor 19 aug 2010, 16:49

Inlägg av jpkrax »

Men för 17 gubbar, håll oss inte på halster...
Bilder!

JP
Sapere aude.

Perge scelus mihi diem perficias.
Användarvisningsbild
Zeahawk
Inlägg: 440
Blev medlem: fre 17 jun 2011, 17:10

Inlägg av Zeahawk »

http://www.youtube.com/watch?v=qf8kD3jg ... e=youtu.be

Inte min film - men det aktuella huset. :)
"Besvikelsen som uppstår när man hittar ett ruckel med klippt gräsmatta..."
ue.webucation.se
Användarvisningsbild
syrgas
Inlägg: 117
Blev medlem: tor 23 feb 2012, 15:51

Inlägg av syrgas »

[quote=""Zeahawk""]http://www.youtube.com/watch?v=qf8kD3jg ... e=youtu.be

Inte min film - men det aktuella huset. :) [/quote]

Var där för ett tag sen men in kom jag inte :( Fast finns flera andra roliga saker väldigt nära ;)
Skriv svar