Egen tråd för Ödehus/torp/gårdar

Både forumsrelaterat och UE-relaterat.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Amanite
Inlägg: 871
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 07:13
Kontakt:

Inlägg av Amanite »

[quote=""k4r4t3k4n4k4s""]Det som föreslås i texten ovan är alltså landskaps-underforum "Bostäder och bostadsområden" ? inte landskapstrådar? Det låter inte helt dumt i sig men då får man kanske fundera på hur man ska göra i övriga forumsdelar.

Jag tror detta behöver sorteras ned i olika möjliga alternativ i en poll så att det kan röstas om. Tex:
1. landskaps-trådar
2. landskaps-underforum
3. Ingen förändring från idag[/quote]


Såvitt jag förstår så går det inte att ordna en "underkategori" i redan befintlig kategori vilket isf hade resulterat i att man får döpa 25 trådar i Bostadskategorin ex: Ödehus/torp Skåne, Ödehus/torp Blekinge osv. Problemet där tror jag isf blir att folk kommer att lägga in precis allt efter landksap och inte bara enkla ödehus/torp vilket var hela poängen från början.

Gör man så i den tråden så kommer dessutom folk antagligen att ifrågasätta varför man inte gör så i dom andra kategorierna. Men allt som allt så verkar det inte som om folk tycker det är något större problem att det ser ut som det gör nu därför kanske vi skall låta det va som det är. Ville bara höra mig för vad folk tyckte :)
Skriv svar