Bra tips på Gotland sökes!

Både forumsrelaterat och UE-relaterat.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
k4r4t3k4n4k4s
Inlägg: 942
Blev medlem: lör 20 sep 2008, 07:05
Kontakt:

Inlägg av k4r4t3k4n4k4s »

[quote=""albin""]Har slängt upp lite bilder på pixboxen från sommarens Gotlandstripp. Åter en gång får jag passa på att tacka för tipsen som tråden gav.

Bild[/quote]

Var är vi nu fysiskt sett? under marken, i en skorsten? :)
Användarvisningsbild
albin
Inlägg: 661
Blev medlem: fre 20 feb 2009, 16:09

Inlägg av albin »

[quote=""k4r4t3k4n4k4s""]Var är vi nu fysiskt sett? under marken, i en skorsten? :) [/quote]

I en skorsten/kalkugn.
Användarvisningsbild
Shroomina
Inlägg: 30
Blev medlem: tor 30 apr 2009, 13:41

Inlägg av Shroomina »

[quote=""albin""]Har slängt upp lite bilder på pixboxen från sommarens Gotlandstripp. Åter en gång får jag passa på att tacka för tipsen som tråden gav.

Bild[/quote]

Alltid kul att se bra bilder från Gotland! Finns allt från vacker natur, till fossil och en del UE-trevligheter. Trädgårdsmästeriet var ju Häftigt att ni hitta också=)
Användarvisningsbild
regelbau
Inlägg: 159
Blev medlem: mån 13 okt 2008, 18:25

Inlägg av regelbau »

Lite bilder från Gotland 2008.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Användarvisningsbild
Grishnac
Inlägg: 2936
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 18:08
Kontakt:

Inlägg av Grishnac »

[quote=""regelbau""]Lite bilder från Gotland 2008.[/quote]

Den där kyrkoruinen är ju helt underbar, vi hittade den 2004 och hade en hel dag alldeles ensamma vid den - inte en människa kom på besök trots kanonvädret. Jag gissar att du hittade gångarna i väggen och tog bilden uppifrån där dom slutar?
Bien faire et laisser dire

Ruinturistens äventyr: http://www.ruinturist.se
Användarvisningsbild
regelbau
Inlägg: 159
Blev medlem: mån 13 okt 2008, 18:25

Inlägg av regelbau »

[quote=""Grishnac""]Den där kyrkoruinen är ju helt underbar, vi hittade den 2004 och hade en hel dag alldeles ensamma vid den - inte en människa kom på besök trots kanonvädret. Jag gissar att du hittade gångarna i väggen och tog bilden uppifrån där dom slutar?[/quote]


Ja precis, synd att det var så bra väder bara ;) lite dimma och regn hade gjort det mysigare!
Användarvisningsbild
Grishnac
Inlägg: 2936
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 18:08
Kontakt:

Inlägg av Grishnac »

[quote=""regelbau""]Ja precis, synd att det var så bra väder bara ;) lite dimma och regn hade gjort det mysigare![/quote]

Jag vet inte det jag.... Dom andra bilderna, är dom gamla eller går det fortfarande att hitta dom där trevliga miljöerna därute? Dom håller väl på med ett hotell där numera?
Bien faire et laisser dire

Ruinturistens äventyr: http://www.ruinturist.se
Användarvisningsbild
regelbau
Inlägg: 159
Blev medlem: mån 13 okt 2008, 18:25

Inlägg av regelbau »

[quote=""Grishnac""]Jag vet inte det jag.... Dom andra bilderna, är dom gamla eller går det fortfarande att hitta dom där trevliga miljöerna därute? Dom håller väl på med ett hotell där numera?[/quote]


Dom är från 2008, jag tror att allt junk kommer få stå kvar som det är....dom som har hotellet/restaurangen är nog lite ruinromantiker!
Användarvisningsbild
regelbau
Inlägg: 159
Blev medlem: mån 13 okt 2008, 18:25

Inlägg av regelbau »

Lite mer Gotland.......
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Användarvisningsbild
albin
Inlägg: 661
Blev medlem: fre 20 feb 2009, 16:09

Inlägg av albin »

[quote=""regelbau""]Lite mer Gotland.......[/quote]

Shyssta bilder. Bungenäs!
Skriv svar