Moral

Både forumsrelaterat och UE-relaterat.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
jornmark
Inlägg: 1346
Blev medlem: tor 11 sep 2008, 19:24

Inlägg av jornmark »

[quote=""Tomt & Öde""]Jaha... det var rätt så ordentligt ändå, fängelse upp till 2 år för olaga intrång...[/quote]

2 år - då handlar det om intrång i Riksbunkern.
Tomt & Öde
Inlägg: 290
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 22:05
Kontakt:

Inlägg av Tomt & Öde »

[quote=""jornmark""]2 år - då handlar det om intrång i Riksbunkern.[/quote]
Ja, så sant, så sant...
Centrala Sverige - http://www.tomtochode.se
Användarvisningsbild
rjd2
Inlägg: 1730
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 10:31

Inlägg av rjd2 »

Jag tycker du gör helt rätt att inte publicera bilderna. Ibland känner man ju att man även vill behålla ställen för sej själv. Man behöver inte outa allt, och det är tur att folk inte gör det.
fagman
Inlägg: 1
Blev medlem: ons 01 okt 2008, 11:55

Inlägg av fagman »

[quote=""rjd2""]Jag tycker du gör helt rätt att inte publicera bilderna. Ibland känner man ju att man även vill behålla ställen för sej själv. Man behöver inte outa allt, och det är tur att folk inte gör det.[/quote]
Indeed, tyvärr tänker en del inte på det sättet utan värderar sin egen bekräftelse högre än utforskandets långsiktiga fortlevnad.
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""jornmark""]2 år - då handlar det om intrång i Riksbunkern.[/quote]

Ja, om den nu finns... :D

-

Hade jag börjat fundera på moral och söka efter markägare och annat varje gång jag varit sugen på att UE:a lite, -ja då hade det inte blivit mycket tittande eller fotande!
Användarvisningsbild
Amanite
Inlägg: 871
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 07:13
Kontakt:

Inlägg av Amanite »

[quote=""Saddam""]Ja, om den nu finns... :D

-

Hade jag börjat fundera på moral och söka efter markägare och annat varje gång jag varit sugen på att UE:a lite, -ja då hade det inte blivit mycket tittande eller fotande![/quote]


Är ju långt ifrån alla ställen som tillåtelse från markägare kan behövas. Dock är det ju att föredra om det handlar om ett ställe man annars måste göra åverkan på för att ta sig in i.
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""Amanite""]Är ju långt ifrån alla ställen som tillåtelse från markägare kan behövas. Dock är det ju att föredra om det handlar om ett ställe man annars måste göra åverkan på för att ta sig in i.[/quote]

Jag besöker bara ställen som man kan traska rakt in i... om det t.ex. sitter ett lås på dörren -då skiter jag i det.

Tar aldrig sönder någonting!
Skriv svar