Hjälp

Både forumsrelaterat och UE-relaterat.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Slicken94
Inlägg: 8
Blev medlem: lör 06 nov 2010, 17:32

Hjälp

Inlägg av Slicken94 »

Hej jag bor i Lidköping skulle vilja vet var det finns lite ställen att titta på.
Jag följer gärna med ut om det önskas. är inte så erfaren men hungrar efter erfarenhet! annars får ni ha det gött!
Användarvisningsbild
nonamegiven
Inlägg: 492
Blev medlem: ons 19 maj 2010, 18:04

Inlägg av nonamegiven »

[quote=""Slicken94""]Hej jag bor i Lidköping skulle vilja vet var det finns lite ställen att titta på.
Jag följer gärna med ut om det önskas. är inte så erfaren men hungrar efter erfarenhet! annars får ni ha det gött![/quote]

Åk ut och leta som resten här på forumet, läs på Flashback och dom andra delarna på det här forumet eller googla så hittar du.
Användarvisningsbild
bunkrologen
Inlägg: 1858
Blev medlem: sön 07 dec 2008, 17:30

Inlägg av bunkrologen »

[quote=""Slicken94""]Hej jag bor i Lidköping skulle vilja vet var det finns lite ställen att titta på.
Jag följer gärna med ut om det önskas. är inte så erfaren men hungrar efter erfarenhet! annars får ni ha det gött![/quote]

Det finns ställen i Norrland, Svealand samt även Götaland.
Sen finns det även ställen utomlands. :)
Användarvisningsbild
Elagabalus
Inlägg: 2292
Blev medlem: ons 22 jul 2009, 07:51
Kontakt:

Inlägg av Elagabalus »

Tja. Finns ett gammalt luftbevakningstorn uppe i skogen vid Oltorp/Kvänum. Någon km längre bort resterna efter ett krigsflygfält. Länge sedan jag varit framme där men då fanns några mindre byggnader kvar iaf. Se där några tips i relativt närområde.
Användarvisningsbild
jpkrax
Inlägg: 2342
Blev medlem: tor 19 aug 2010, 16:49

Sv: Hjälp

Inlägg av jpkrax »

För att inte tala om Hassle, numera ICKE SO. Moholm, eller varför inte X antal öar i Vänern?
Sapere aude.

Perge scelus mihi diem perficias.
Skriv svar