Vad betyder 28dagarsenare?

Både forumsrelaterat och UE-relaterat.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
nonamegiven
Inlägg: 492
Blev medlem: ons 19 maj 2010, 18:04

Inlägg av nonamegiven »

Jag är som en dammsugare, vilken tråd, sugit i mig de flesta filmtips här.

Själv vill jag tipsa om A serbian Film.
Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=twkqRkfBy8g

Kan väl säga att den är lite konstig. Det handlar om en pensionerad porrstjärna som dragit sig tillbaka. Men han får ett erbjudande, värt flera miljoner. Han tar det efter mycket men, men han hade samtidigt övertygats om att inte få veta om vad dom skulle spela in. Han blir drogad och ja, på den vägen blir det. Otroligt stötande film, rent utsagt sjuk.

Det har gått rykten om att man gjort filmen för att reflektera över den Serbiska regeringen, dock fick jag veta det efter att jag sett filmen så det vart inte så mycket spekulationer i det.

Trots allt, så var filmen faktiskt bra enligt mig, den är från 09 så den är inte gammal heller.

Ni hittar den dock bara på thepiratebay, och då med Serbiskt Tal och Engelsk text, funkade mycket bra.


Värt att notera: Det är absolut ingen porrfilm som det kan tyckas i trailern.
Användarvisningsbild
jpkrax
Inlägg: 2342
Blev medlem: tor 19 aug 2010, 16:49

Inlägg av jpkrax »

[quote=""DMT""]Jodå, typ en zombiefilm som finns i del 1 och del 2, tyckte ettan var bäst, tvåan sådär. Skräckfilms-freak som man är så gillar jag de gammaldags, långsamma zombisarna istället för de moderna snabba som kan springa, inget kul :D . 28-dagar senare har de moderna snabba zombisarna, blev lite minus då mao. Dessutom så är om ju inte levande döda heller utan infekterade av nåt nytt virus, egentligen inte ens zombies, men dom gillar att kötta sönder oinfekterade försvarslösa människor och det är ju det viktiga.

Med andra ord, ja, den är sevärd, 3,5 av 5 avhuggna huvuden får den.[/quote]

"Shrink, I want to kill. I mean, I wanna, I
wanna kill. Kill. I wanna, I wanna see, I wanna see blood and gore and
guts and veins in my teeth. Eat dead burnt bodies. I mean kill, Kill,
KILL, KILL."

Lebanon -83.
Hell, I was there....
Sapere aude.

Perge scelus mihi diem perficias.
Skriv svar