urban exploration umeå

Både forumsrelaterat och UE-relaterat.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

mattias
Inlägg: 1
Blev medlem: lör 26 feb 2011, 00:11

urban exploration umeå

Inlägg av mattias »

äre nån som vet av nå rikigt stora tunnlar i umeå eller bara nå rikigt ödet?, för jag har hört att det ska finnas en massa här?
Användarvisningsbild
moraldk
Inlägg: 402
Blev medlem: mån 22 sep 2008, 17:31

Inlägg av moraldk »

[quote=""mattias""]äre nån som vet av nå rikigt stora tunnlar i umeå eller bara nå rikigt ödet?, för jag har hört att det ska finnas en massa här?[/quote]

Tjena!

Gå ut å titta du isf...för ja sitter i Dalarna å kan inte kolla åt dig!! Lycka till!
"Det är lättare att be om ursäkt än att be om tillåtelse!"
Användarvisningsbild
Penfold
Inlägg: 780
Blev medlem: fre 01 okt 2010, 19:46

Inlägg av Penfold »

[quote=""mattias""]äre nån som vet av nå rikigt stora tunnlar i umeå eller bara nå rikigt ödet?, för jag har hört att det ska finnas en massa här?[/quote]

Ut och leta! Här får man inget gratis.
/"Vid min Cittra vill jag kvittra"
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""mattias""]äre nån som vet av nå rikigt stora tunnlar i umeå eller bara nå rikigt ödet?, för jag har hört att det ska finnas en massa här?[/quote]

Letade lite snabbt på umeå här på 28ds, men blev inte så många träffar. Men något kul borde det väl kunna finnas :confused: Bara att Googla vidare ;)

/B
Användarvisningsbild
k4r4t3k4n4k4s
Inlägg: 942
Blev medlem: lör 20 sep 2008, 07:05
Kontakt:

Inlägg av k4r4t3k4n4k4s »

Här finns en enorm tråd om en intressant grej i Umeå:
https://www.flashback.org/t696476
Flashback skrev:Bergrummet vars ingång är ”maskerat” till en fullt fungerande sandsilo dels innehållt Umeås HC Robert, klart fiffig maskering av en viktig anläggning. Men det har även huserat ledningen för Marinens Bevakningsområde BVO 2 (BVC 2?).
Skriv svar