Hur hittar jag kamrater att UE:a med?

Både forumsrelaterat och UE-relaterat.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
danne
Inlägg: 102
Blev medlem: sön 21 sep 2008, 09:44

Inlägg av danne »

[quote=""Tittin""]Hej! Eftersom UE är totalt nytt (har dock utövat det då och då utan att vara medveten om det) för mig har jag svårt att veta vart jag ska vända mig.

Jag är bara en nittonårig tjej med stor nyfikenhet, utan körkort och bil som vill upptäcka det bortglömda. Upptäcka det bortglömda vill jag helst göra med någon/några med samma intresse, där det finns en möjlighet att samarbeta.

Hur gör man? Någon som vill ha lite nytt blod?[/quote]

Jag är en UE:are som kommer från Dalarna, men NYSS flyttat till Småland men vill ut och snurra så hör av dig om du är intresserad (Ja gärna andra som också är det!)
***
Jag gillar UE - gör du? :rolleyes:
Urbanizor
Inlägg: 16
Blev medlem: fre 18 mar 2011, 19:35

Inlägg av Urbanizor »

Finns det några från Karlskoga området här? Är mestadels ute själv men känns tryggare om någon mer var med om något skulle hända..
Användarvisningsbild
swedediesel
Inlägg: 416
Blev medlem: ons 02 nov 2011, 16:58
Kontakt:

Inlägg av swedediesel »

[quote=""Urbanizor""]Finns det några från Karlskoga området här? Är mestadels ute själv men känns tryggare om någon mer var med om något skulle hända..[/quote]

ja, det är inte helt riskfritt, jag gick in i Sländan själv, men det hade ju var tryggt att ha nån mer med sig, mobilen funkar ju inte nere i bergen. :(
Jag trivs bäst i bergrumsrika landskap!
Fotoalbum: http://www.photobucket.com/DSL-UE
klicka på "albums" till vänster på sidan
Carpe-Urbanum
Inlägg: 1
Blev medlem: mån 18 okt 2010, 06:35

Inlägg av Carpe-Urbanum »

Jag är inte så ny, men har inte varit riktigt aktiv sen typ 98,
men finns också i jkpg och vill gärna träffa fler ueare här. :)
lesken
Inlägg: 3
Blev medlem: ons 01 aug 2012, 16:21

Sv: Hur hittar jag kamrater att UE:a med?

Inlägg av lesken »

[quote=""Tittin""]Hej! Eftersom UE är totalt nytt (har dock utövat det då och då utan att vara medveten om det) för mig har jag svårt att veta vart jag ska vända mig.

Jag är bara en nittonårig tjej med stor nyfikenhet, utan körkort och bil som vill upptäcka det bortglömda. Upptäcka det bortglömda vill jag helst göra med någon/några med samma intresse, där det finns en möjlighet att samarbeta.

Hur gör man? Någon som vill ha lite nytt blod?[/quote]
DEt är bara att gå ut och träffa människor helt enkelt. vem vet vi kanske stöter på varandra jag och en kompis har nämligen planer på att kolla UE uppåt landet istälelt för neråt. du får gärna säga om du vet några bra UE ställen?
Användarvisningsbild
UtanSpår
Inlägg: 18
Blev medlem: tor 25 jul 2013, 02:20

Inlägg av UtanSpår »

[quote=""Urbanizor""]Finns det några från Karlskoga området här? Är mestadels ute själv men känns tryggare om någon mer var med om något skulle hända..[/quote]

Om du fortfarande är aktiv så är vi ett gäng på 5-6 pers i trakterna som brukar utforska runt lite. :) PM isåfall.
Skriv svar