Många FM förråd = Stor anläggning?

Både forumsrelaterat och UE-relaterat.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Ransonering
Inlägg: 42
Blev medlem: sön 27 nov 2011, 04:22

Inlägg av Ransonering »

[quote=""Bakke""]Du har ju precis berättat om ammoslingan i falun och de är SO skyltade allihopa.[/quote]

Jag vet att dom är skyltade, men det var du som berätta vart dom ligger!

Att det har legat en ammofabrik utanför Falun är det nog få som missat. Men du har ju skrivit ut vart den ligger, även fast den nästan ligger ute på FB med koordinater så är det väl inte så ni vill ha det här på 28dagarsenare?

Att prata om förråd utan att berätta vart dom ligger kan ju knappast vara nå problem även om dom skulle vara SO? Jag har ju inte förklarat hur dom ser ut eller på annat vis avbildat dom eller ens spekulerat i vad dom använts till!
Användarvisningsbild
Bakke
Inlägg: 158
Blev medlem: mån 25 apr 2011, 07:58
Kontakt:

Inlägg av Bakke »

[quote=""Grishnac""]Är det verkligen så? Anläggningen använder ju samma ritningar som systeranläggningen strax utanför Jkpng och där har det väl aldrig varit ammofabrik?
I vilket fall är väl den anläggningen tömd och nedlagd vid det här laget?[/quote]
Ja det är ja tämligen säker på.

Ytterligare kuriosa; Knyt en magnet i en fiskelina och prova lyckan i sjön Fisklösen bredvid anläggningen, "finns i sjön" som dom säger ;)
"Motljus? Här är ju kolsvart!"

http://www.flickr.com/photos/ruinism/sets/
Användarvisningsbild
Bakke
Inlägg: 158
Blev medlem: mån 25 apr 2011, 07:58
Kontakt:

Inlägg av Bakke »

[quote=""Ransonering""]Jag vet att dom är skyltade, men det var du som berätta vart dom ligger!

Att det har legat en ammofabrik utanför Falun är det nog få som missat. Men du har ju skrivit ut vart den ligger, även fast den nästan ligger ute på FB med koordinater så är det väl inte så ni vill ha det här på 28dagarsenare?

Att prata om förråd utan att berätta vart dom ligger kan ju knappast vara nå problem även om dom skulle vara SO? Jag har ju inte förklarat hur dom ser ut eller på annat vis avbildat dom eller ens spekulerat i vad dom använts till![/quote]
Lugn i kanoten, var väl ändå inte jag som skrev att de låg uppe på berget? :)
Att det är ryggen som avhandlas när man nämner falun och ammofabrik i samma mening vet nog varenda kotte på forumet?
"Motljus? Här är ju kolsvart!"

http://www.flickr.com/photos/ruinism/sets/
Ransonering
Inlägg: 42
Blev medlem: sön 27 nov 2011, 04:22

Inlägg av Ransonering »

[quote=""Bakke""]Lugn i kanoten, var väl ändå inte jag som skrev att de låg uppe på berget? :)
Att det är ryggen som avhandlas när man nämner falun och ammofabrik i samma mening vet nog varenda kotte på forumet?[/quote]

Finns många berg i Falun ;)

Jo alla vet om Ammofabriken vid det här laget skulle jag tro. Roligare är det som inte står med på nätet som finns ute på skogarna.
Användarvisningsbild
Bakke
Inlägg: 158
Blev medlem: mån 25 apr 2011, 07:58
Kontakt:

Inlägg av Bakke »

[quote=""Ransonering""]Finns många berg i Falun ;)

Jo alla vet om Ammofabriken vid det här laget skulle jag tro. Roligare är det som inte står med på nätet som finns ute på skogarna.[/quote]
Absolut, och mycket av det är inte läge för redogörelse här utan lämpar sig bäst via PM kanske ;)
"Motljus? Här är ju kolsvart!"

http://www.flickr.com/photos/ruinism/sets/
Skriv svar