Är det ute med UE?

Både forumsrelaterat och UE-relaterat.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

emm
Inlägg: 41
Blev medlem: mån 13 dec 2010, 14:24

Är det ute med UE?

Inlägg av emm »

Ja, som rubriken lyder: Är det ute med UE? Det verkar lite dött både på detta forum och andra. Borde inte alla UE:are vakna till liv såhär på vårkanten när snön har smält och termometern orkar över nollan? Är det kanske så att de intresserade sett det mesta som går att se för tillfället och tröttnat eller har det kanske blivit för mainstream?
Användarvisningsbild
DMT
Inlägg: 1029
Blev medlem: mån 19 jan 2009, 18:55
Ort: Karlskrona

Inlägg av DMT »

[quote=""emm""]Ja, som rubriken lyder: Är det ute med UE? Det verkar lite dött både på detta forum och andra. Borde inte alla UE:are vakna till liv såhär på vårkanten när snön har smält och termometern orkar över nollan? Är det kanske så att de intresserade sett det mesta som går att se för tillfället och tröttnat eller har det kanske blivit för mainstream?[/quote]

Det är nog våren, känner att jag inte riktigt är igång än och har haft och kommer att ha ett annat projekt ett tag framöver tyvärr. Jag har blivit med stuga nämligen, helgerna har gått åt till detta istället.
Men visst, det kan mkt väl vara så att intresset runt om börjar lägga sig lite igen vilket kan vara lite bra kanske.
Spanar för fullt när jag är ute o kör samt märker ut presumtiva objekt gör jag i alla fall fortfarande.
Dessutom finns det lite spännande uppslag runt om längs vägarna där jag köpt stugan vilket är behövligt. Platserna i närområdet av Karlskrona är besökta för min del och känner att jag inte riktigt har tiden att köra långt för att besöka platser. Nån gång vill jag iaf göra en roadtrip genom Sverige och besöka intressanta platser ställen.
Användarvisningsbild
bunkrologen
Inlägg: 1858
Blev medlem: sön 07 dec 2008, 17:30

Inlägg av bunkrologen »

[quote=""emm""]Ja, som rubriken lyder: Är det ute med UE? Det verkar lite dött både på detta forum och andra. Borde inte alla UE:are vakna till liv såhär på vårkanten när snön har smält och termometern orkar över nollan? Är det kanske så att de intresserade sett det mesta som går att se för tillfället och tröttnat eller har det kanske blivit för mainstream?[/quote]

Så vitt jag vet är det ingen modegrej, så varken inne eller ute för min del...
Stoffe-74
Inlägg: 125
Blev medlem: lör 24 sep 2011, 20:11
Kontakt:

Inlägg av Stoffe-74 »

Ute? Ja, det är ju där man hittar allt roligt... :D

Nej då, inte är det ute med UE heller. Många roliga besök väntar i år... Och självklart uppdaterar jag här på forumet så fler får ta del av vad jag hittar! :)
emm
Inlägg: 41
Blev medlem: mån 13 dec 2010, 14:24

Inlägg av emm »

Gött att höra att det är några tappra som håller liv i det :)
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""emm""]Ja, som rubriken lyder: Är det ute med UE? Det verkar lite dött både på detta forum och andra. Borde inte alla UE:are vakna till liv såhär på vårkanten när snön har smält och termometern orkar över nollan? Är det kanske så att de intresserade sett det mesta som går att se för tillfället och tröttnat eller har det kanske blivit för mainstream?[/quote]

Finns fortfarande många som utforskar, men som aldrig skriver i/publicerar bilder på forum som 28ds och FB-UE, eller andra forum.

/B
Användarvisningsbild
moraldk
Inlägg: 402
Blev medlem: mån 22 sep 2008, 17:31

Inlägg av moraldk »

För min del är det inte ute.....det är bara det att tiden ska räcka till så mycket...
"Det är lättare att be om ursäkt än att be om tillåtelse!"
Användarvisningsbild
Elagabalus
Inlägg: 2292
Blev medlem: ons 22 jul 2009, 07:51
Kontakt:

Inlägg av Elagabalus »

Ingen fluga för mig. Alltid varit intresserad och kommer sannolikt alltid att vara det. Men man har ju sett det mesta i de områden man rör sig mest i. Kräver resor och har inte riktigt den tiden just nu .
Användarvisningsbild
rjd2
Inlägg: 1730
Blev medlem: ons 24 sep 2008, 10:31

Inlägg av rjd2 »

[quote=""bunkrologen""]Så vitt jag vet är det ingen modegrej, så varken inne eller ute för min del...[/quote]

Vadå läste du inte senaste inne/ute listan i expressen. Fågelskådning som gäller nu, ses i skogen!
Användarvisningsbild
jpkrax
Inlägg: 2342
Blev medlem: tor 19 aug 2010, 16:49

Inlägg av jpkrax »

[quote=""rjd2""]Vadå läste du inte senaste inne/ute listan i expressen. Fågelskådning som gäller nu, ses i skogen![/quote]

Nej nej, det är ute det med. Här hemmavid åker de yngre omkring och skådar tran-turister. Det har blivit ett populärt nöje bland urin-vånarna här.
Jag såg minst 20 pilsnerdränkta inhemska bilar smygande förbi några tyskreggade husbilar i helgen.
Tyskarna var inte så lättskrämda inte, de fick utstå spott och spe samt lågt flygande maltkanistrar utan att ta ögonen från dansekråkera (läs tranor)..... :D ;)
Sapere aude.

Perge scelus mihi diem perficias.
Skriv svar