Jussarö, Finland

Både forumsrelaterat och UE-relaterat.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""Zeahawk""]Får väl sätta igång och jaga lite och se vad jag kan hitta. Annars får man väl åka själv i värsta fall. =)[/quote]
Åker du lite senare i år, kanske September-Oktober så hakar jag kanske på. Meningen var att åka till Finland nu under sommaren men det sket sig ordentligt, har redan nu bokat in en massa annat där.
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
Zeahawk
Inlägg: 440
Blev medlem: fre 17 jun 2011, 17:10

Inlägg av Zeahawk »

[quote=""Saddam""]Åker du lite senare i år, kanske September-Oktober så hakar jag kanske på. Meningen var att åka till Finland nu under sommaren men det sket sig ordentligt, har redan nu bokat in en massa annat där.[/quote]

Det kan vi nog ordna. Mer tid till att planera in annat också då. Men jag ska börja forska i taxibåtar. Har lite känningar i Finland, även om de är i Helsingforsområdet, men de känner kanske någon som känner någon osv.
"Besvikelsen som uppstår när man hittar ett ruckel med klippt gräsmatta..."
ue.webucation.se
Användarvisningsbild
Zeahawk
Inlägg: 440
Blev medlem: fre 17 jun 2011, 17:10

Sv: Jussarö, Finland

Inlägg av Zeahawk »

"Besvikelsen som uppstår när man hittar ett ruckel med klippt gräsmatta..."
ue.webucation.se
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

[quote=""Zeahawk""]Det kan vi nog ordna. Mer tid till att planera in annat också då. Men jag ska börja forska i taxibåtar. Har lite känningar i Finland, även om de är i Helsingforsområdet, men de känner kanske någon som känner någon osv.[/quote]
Vi kan snacka mer om det via PM. Känner till en massa intressanta ruiner i Finland men har aldrig tagit mig tid att kolla upp dem även om jag varit där då och då.
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
riddar m
Inlägg: 1050
Blev medlem: mån 22 sep 2008, 08:18
Kontakt:

Inlägg av riddar m »

Hm, Finland vore spännande! Har lite svårt att ta så mycket ledig i höst men om ni kan tänka er att åka en typ fredag till måndag är jag intresserad...
"...smile pretty and watch your back..."
rosa kattens ruinromantiska expeditioner - numera på Flickr!
Användarvisningsbild
Zeahawk
Inlägg: 440
Blev medlem: fre 17 jun 2011, 17:10

Inlägg av Zeahawk »

[quote=""riddar m""]Hm, Finland vore spännande! Har lite svårt att ta så mycket ledig i höst men om ni kan tänka er att åka en typ fredag till måndag är jag intresserad...[/quote]

Hade nog tänkt att sikta in mig på en helg. Har skickat en förfrågan till en sjötaxifirma i närheten vad en överfart skulle kosta.
"Besvikelsen som uppstår när man hittar ett ruckel med klippt gräsmatta..."
ue.webucation.se
Skriv svar