uppladdningssida

Både forumsrelaterat och UE-relaterat.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Bubblan
Inlägg: 92
Blev medlem: sön 15 jul 2012, 18:03

uppladdningssida

Inlägg av Bubblan »

Har hört eller ja läst då på flera ställen här på hemsidan om att det är svårt att hitta bra, stabila, uppladdningstjänster.

Så jag funderar på att göra ett system som BARA är till folk som håller på med urban exploration. Man får skicka in en ansökan på något sätt och sen gör jag konto åt dom som är intresserade.

Vad tror ni om det? Intressant eller inte?
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""Bubblan""]Har hört eller ja läst då på flera ställen här på hemsidan om att det är svårt att hitta bra, stabila, uppladdningstjänster.

Så jag funderar på att göra ett system som BARA är till folk som håller på med urban exploration. Man får skicka in en ansökan på något sätt och sen gör jag konto åt dom som är intresserade.

Vad tror ni om det? Intressant eller inte?[/quote]

Att hitta bra, stabila, uppladdningstjänster, är inte svårt, kostar några löjligt få SEK.

Gratis är alltid gott, men att lita på gratistjänster, gissar att din tanke är en sådan, är att man då sitter i klorna på någon, tex Pixbox, eller du, där det fungerar ett tag, men sedan är det slut, pga av strul eller för stort diskutnyttjnade, så bara försvinner det upplagda över en natt.

Så för min del, fortsätter jag med one.com för mina bilder, men finns kanske några som nappar på din fråga/förslag.

/B
Användarvisningsbild
nonamegiven
Inlägg: 492
Blev medlem: ons 19 maj 2010, 18:04

Inlägg av nonamegiven »

http://www.imgur.com är bra och rekommenderas, dessutom kan man skala ner bilderna på hemsidan i efterhand om man så önskar det. Har bara använt det för ströbilder men det funkar också fint att lägga upp olika album där, dessutom är det gratis.
Användarvisningsbild
Tobbe Arnesson
Inlägg: 503
Blev medlem: mån 10 sep 2012, 08:36
Kontakt:

Inlägg av Tobbe Arnesson »

Uppladdningssida för vad?

För bilder är jag väldigt nöjd med Googles lösning: http://picasaweb.google.com/
Skriv svar