Söka tråd VS skapa ny

Både forumsrelaterat och UE-relaterat.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Pulgasari
Inlägg: 9
Blev medlem: tor 13 dec 2012, 02:09

Söka tråd VS skapa ny

Inlägg av Pulgasari »

Goddag, färsking här på 28dagar och funderade på att skapa en tråd om ett objekt jag besökt. Självklart inleder jag med att söka men då söktermerna är antingen för snäva eller breda så hittar jag antingen 0 eller 12414234 träffar.

Ska man rocka på o skapa ny tråd o hoppas att mod sammanfogar eller vad rekommenderas (tråden skulle handla om "Kinesbåten i göteborg", så vet någon vart den tråden finns, om den finns, så kan ni peka mig i rätt riktningt: )
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""Pulgasari""]Goddag, färsking här på 28dagar och funderade på att skapa en tråd om ett objekt jag besökt. Självklart inleder jag med att söka men då söktermerna är antingen för snäva eller breda så hittar jag antingen 0 eller 12414234 träffar.

Ska man rocka på o skapa ny tråd o hoppas att mod sammanfogar eller vad rekommenderas (tråden skulle handla om "Kinesbåten i göteborg", så vet någon vart den tråden finns, om den finns, så kan ni peka mig i rätt riktningt: )[/quote]

Sök på drakbåten eller floating restaurant eller sea palace och att svaren ska komma i form av inlägg så dyker det i alla fall upp en del träffar.

/B
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

Välkommen hit Pulgasari, båten ligger i Göteborg som du kanske redan känner till. Har flyttats från ett "öppet" ställe till en säkrare plats som är lite svårare att nå(stängsel m.m.). När det gäller sökningar så kan man söka på inlägg med, underlättar mycket ibland. D.v.s. sök inte på "tråd" utan "inlägg", lycka till.
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
Pulgasari
Inlägg: 9
Blev medlem: tor 13 dec 2012, 02:09

Inlägg av Pulgasari »

Festligt,
tänkte bara hitta om båten hade en "egen tråd" där jag kunde kasta upp lite bilder från mitt besök. Det besöket var efter flytten, traskade in en tidig fredagseftermiddag i arbetskläder och försökte smälta in så gott det gick ^^

Tror i så fall jag bumpar Faniskogens befintliga tråd med mina bilder
Skriv svar