Fallskyddssele, fallskyddslinor, säkerhetslinor etc.

Både forumsrelaterat och UE-relaterat.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
Akrylamid
Inlägg: 567
Blev medlem: fre 06 aug 2010, 09:42
Kontakt:

Inlägg av Akrylamid »

[quote=""Mirage""]Lite fult kanske, en länk endast för medlemar på forumet som bara är tillgänglig 120minuter efter första nerladdningen.[/quote]
Tackar för den :)

Såg lite läbbigt ut måste jag säga, jag hade själv kört lite fegare med antingen repklämma eller repstege för att ta mig upp. Själva grappling hooken hade jag inte haft något problem att lita på, men räcket den satt i... Sanningens ögonblick, det såg ut att gå vägen :D
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""Mirage""]Lite fult kanske, en länk endast för medlemar på forumet som bara är tillgänglig 120minuter efter första nerladdningen. Ni får skriva in adressen själva.


[attachment=]9327[/attachment]


edit: Filen raderas kl 20:41:44.[/quote]

Tråden var väl om fallskyddslinor, säkerhetslinor osv, men jag snöade mest in på platsen som fanns på en del bilder, kul se!

/B
Användarvisningsbild
jpkrax
Inlägg: 2342
Blev medlem: tor 19 aug 2010, 16:49

Inlägg av jpkrax »

[quote=""Mirage""]Lite fult kanske, en länk endast för medlemar på forumet som bara är tillgänglig 120minuter efter första nerladdningen. Ni får skriva in adressen själva.


[attachment=]9327[/attachment]


edit: Filen raderas kl 20:41:44.[/quote]

Ni är f*n helt sanslösa :D .
Härliga miljöer, men dödliga.

JP
Sapere aude.

Perge scelus mihi diem perficias.
Användarvisningsbild
Tobbe Arnesson
Inlägg: 503
Blev medlem: mån 10 sep 2012, 08:36
Kontakt:

Inlägg av Tobbe Arnesson »

OT: Det pratas om en nattvakt som i tristess körde runt sig själv i en travers krokad i livremmen. Problem uppstod när han tappade kontrolldosan och fick hänga till personalen kom på morgonen. Har inte hört att han skulle tagit skada, men det är säkert en skröna ändå. :)
Skriv svar