Mord på Högsboskolan GBG

Både forumsrelaterat och UE-relaterat.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
ueGBG
Inlägg: 3
Blev medlem: lör 03 nov 2012, 21:21

Mord på Högsboskolan GBG

Inlägg av ueGBG »

Hallå! Jo jag kollade på Jan Jörnmarks sida och såg att han kallade Högsboskolan "mördarens hus" Jag undrar om någon vet nåt om mordet på skolan kanske hur det gick till osv och när det skulle ha inträffat? Kan inte hitta nåt på internet om nåt mord där. Tack på förhand!

Mvh ueGBG!
Användarvisningsbild
ueGBG
Inlägg: 3
Blev medlem: lör 03 nov 2012, 21:21

Inlägg av ueGBG »

Såg nu att han mena ett annat hus som låg på samma sida... Så nevermind! Alla som har chansen borde åka och utforska skolan dom håller på att riva den nu och står nog inte kvar så jätte länge till!
Användarvisningsbild
Fredde
Inlägg: 40
Blev medlem: sön 03 jan 2010, 22:40

Inlägg av Fredde »

Ska till Göteborg i veckan och läste om den på Jörnmarks sida så det ska bli ett besök där. Plus att jag hoppas hitta fler intressanta ställen i trakterna kring Götet +/- 5-10 mil :-)
Användarvisningsbild
ueGBG
Inlägg: 3
Blev medlem: lör 03 nov 2012, 21:21

Inlägg av ueGBG »

[quote=""Fredde""]Ska till Göteborg i veckan och läste om den på Jörnmarks sida så det ska bli ett besök där. Plus att jag hoppas hitta fler intressanta ställen i trakterna kring Götet +/- 5-10 mil :-) [/quote]
Jag åker förbi skolan varje dag och än så länge har jag hittat en ingång där man inte behöver hoppa över nåt staket :) Ingången ligger mitt emot spårvagnen men man kan säkert bli rätt så lätt upptäckt när man försöker komma in men det är nog inga problem :)
Skriv svar