Ställen i Helsingborg, eller i närheten?

Både forumsrelaterat och UE-relaterat.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Gibbs
Inlägg: 1
Blev medlem: fre 10 apr 2015, 16:40

Ställen i Helsingborg, eller i närheten?

Inlägg av Gibbs »

Tjena! är ny här men har varit aktiv på UE-forumet på flashback för ett par år sedan. Då hitta man inte så mycket förutom några övergivna stugor/lador :D . Nu till sommaren tänkte jag och en polare ge oss ut och besöka lite platser, har ni tips på något som inte är överdrivet svårt att ta sig in på?

Vi tänkte besöka det gamla Pälsgarveriet men det var såklart rivet. Och mejeriet vid fredriksdal ska tydligen krylla av secruitas och övervakningskameror så det får man väl undvika.

Så har ni några tips? :)

Mvh Gibbs
Användarvisningsbild
Saddam
Inlägg: 4358
Blev medlem: tis 30 sep 2008, 15:02
Kontakt:

Inlägg av Saddam »

Det finns en del ödehus och gårdar i dessa trakter enligt min karta. ;) Ut och leta.
[quote=""Gibbs""]Och mejeriet vid fredriksdal ska tydligen krylla av secruitas och övervakningskameror så det får man väl undvika.[/quote]
Sådana rykten brukar oftast vara grymt överdrivna. Jag hävdar inte att det inte finns någon bevakning just där men varför skulle det vara väktare på ett vandaliserat industriområde som inte direkt används till nått?
"-Admin, vem, jag? Näe... bara diktator och
självutnämnd femstjärnig forumgeneral."
★★★★★
Användarvisningsbild
htiawe
Inlägg: 295
Blev medlem: lör 29 okt 2011, 07:55
Kontakt:

Inlägg av htiawe »

[quote=""Saddam""]Det finns en del ödehus och gårdar i dessa trakter enligt min karta. ;) Ut och leta.

Sådana rykten brukar oftast vara grymt överdrivna. Jag hävdar inte att det inte finns någon bevakning just där men varför skulle det vara väktare på ett vandaliserat industriområde som inte direkt används till nått?[/quote]

Jag håller med. Ofta kommer såna rykten från någon som åkt fast för att de försökt bränna upp stället eller liknande. Alltså gjort något som attraherat väktare/polis.
Skriv svar