Mera Säter

Här kan ni tipsa varandra om era bloggar och hemsidor.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
huricane4
Inlägg: 628
Blev medlem: lör 24 jan 2009, 02:00
Kontakt:

Inlägg av huricane4 »

[quote=""kgkb""]Tror ni någon bryr sig om man besöker stället på dagen? Har ni nå tips vart man kan parkera för att minska att någon ska tro att någon är inne i fasta paveljongen? / KGKB[/quote]

Tjenare jag va där i helgen mitt på dagen, å det verkade inte va nån som bryr sig, parkerade jämte byggnaden. Om man är smidig går det å komma in utan å ta med sig nått men inget som rekomenderas.
kgkb
Inlägg: 53
Blev medlem: ons 21 sep 2011, 20:18

Inlägg av kgkb »

Var där igår! Var lättare att ta sig ut än in. Har bilder på min grupp på FB. Gå gärna in och kolla och gå med i gruppen :) http://m.facebook.com/?_rdr#!/media/set ... 1342712957
Användarvisningsbild
Älgben
Inlägg: 341
Blev medlem: fre 10 okt 2008, 12:40
Kontakt:

Inlägg av Älgben »

Vill man "gömma" sin bil så är det en god idé att göra det bland andra bilar. Nu var det 5 år sedan jag var där men det fanns då gott om bra platser utanför andra byggnader i närheten.
Användarvisningsbild
pelledarko
Inlägg: 47
Blev medlem: mån 28 sep 2009, 11:33
Kontakt:

Inlägg av pelledarko »

[quote=""kgkb""]Tror ni någon bryr sig om man besöker stället på dagen? Har ni nå tips vart man kan parkera för att minska att någon ska tro att någon är inne i fasta paveljongen? / KGKB[/quote]

Jag har hört att taket brakade förra vintern. Någon som kan konfirmera det? Bra att man hann dit innan om så är fallet. /P. fd rostliv.se
Skriv svar