Vasternorrland.blogs.se

Här kan ni tipsa varandra om era bloggar och hemsidor.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

Användarvisningsbild
baaz
Inlägg: 1392
Blev medlem: tor 25 sep 2008, 08:09
Kontakt:

Inlägg av baaz »

[quote=""Grishnac""]Lite mer underjord är uppe, nu en UL från västergötland som är mer än lovligt sabbad.[/quote]

Jösses, trodde knappt det kunde se värre ut än när jag var där. Som benkar sade, rörigt.
Användarvisningsbild
Grishnac
Inlägg: 2936
Blev medlem: ons 10 sep 2008, 18:08
Kontakt:

Sv: Vasternorrland.blogs.se

Inlägg av Grishnac »

Steg 1 och 2 mot en nypremiär har tagits........snart något nytt på himlen från fulbloggaren Västernorrland som blev Västergötland...
Bien faire et laisser dire

Ruinturistens äventyr: http://www.ruinturist.se
Användarvisningsbild
benkar
Inlägg: 3895
Blev medlem: tor 18 sep 2008, 16:53
Kontakt:

Inlägg av benkar »

[quote=""Grishnac""]Steg 1 och 2 mot en nypremiär har tagits........snart något nytt på himlen från fulbloggaren Västernorrland som blev Västergötland...[/quote]

Alltid jobbigt när bloggen eller bildgalleriet blir "geografiskt bredare" än vad man från början tänkt sig.

Mitt "Glömda rum" blir inte så sexigt som "Forgotten room", men ska i alla fall med tiden försöka sanera bort "Semesterhälsning från Sverige" från startsidan min... :p

Man kan IOFS göra som Jörnmark, börja på ny kula, men för min del kan jag inte komma på någon "bra" ny domän/namn/url, och lite svårt börja på ny kula helt och hållet, finns så mycket direktlänkat till olika sidor som slutar fungera om man stuvar om helt och hållet.

/B
Användarvisningsbild
Elagabalus
Inlägg: 2292
Blev medlem: ons 22 jul 2009, 07:51
Kontakt:

Inlägg av Elagabalus »

[quote=""Grishnac""]Det kan stämma att den är ditflyttad, grunden ser inte så gammal ut alls och den är dåligt byggd - pelarna ser också ut att vara av senare snitt och dörren ger intryck av 70-tal nästan.
Fönstren är knappast av äldre modell även om husets genomgående arkitektur skulle kunna vara äldre.
Dessutom så var det frost på alla fönster - utom dom i köket, vilket syns på bilderna.
De högra fönstret är köksfönstret och det var helt fritt från frost vilket tyder på att där är uppvärmt.....men vem använder bara köket?
Bör tilläggas att det inte fanns några spår alls i snön så ingen har varit där på åtminstone någon vecka.[/quote]

Din innehållsrika blogg får inte glömmas bort. Här kommer en uppdatering på huset vi diskuterade. Hittade kortet på Tradera. Verkar att ha varit ett semesterhem. Oklart dock vem som förestod det
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Skriv svar