Min pixbox

Här kan ni tipsa varandra om era bloggar och hemsidor.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

c_balder82
Inlägg: 191
Blev medlem: tor 01 jan 2009, 15:36
Kontakt:

Min pixbox

Inlägg av c_balder82 »

Har fixat mig en pixbox-sida där jag nu fyller på med mina UE-objekt, senast igår tog jag några halvkassa kort på ett truckstop som är stängt sen några år tillbaka. jag hade tyvärr inte med mig kameran så fick använda mobilen men ska förbi om två veckor igen och då ska jag ta med kameran och ta fler kort samt försöka ta reda på lite mer om stället. hade vart kul att fota inne men det såg ut som att det var väl låst. Återkommer förhoppningsvis med mer info.
Gurex_a
Inlägg: 3
Blev medlem: mån 13 sep 2010, 11:31

Inlägg av Gurex_a »

Sist jag var förbi så 'bodde' en MC-klubb i dessa lokaler. Har de flyttat ut nu? Såg även dina bilder från sommarlandet, intressant då jag hade funderingar i samma riktning. Misstänker du har dina rötter i dessa omgivningar?
/G
c_balder82
Inlägg: 191
Blev medlem: tor 01 jan 2009, 15:36
Kontakt:

Inlägg av c_balder82 »

[quote=""Gurex_a""]Sist jag var förbi så 'bodde' en MC-klubb i dessa lokaler. Har de flyttat ut nu? Såg även dina bilder från sommarlandet, intressant då jag hade funderingar i samma riktning. Misstänker du har dina rötter i dessa omgivningar?
/G[/quote]

Är det längesen du var förbi lokalen? Det var inte direkt i ordning inne det man kunde se utan såg lite ut som ett renoveringsprojekt men jag är väldigt försiktig med att närma mig platser jag inte känner till vem som äger och vad det ev används för, man vill ju inte trampa någon på tårna. då är det bättre att låta det va tills man är säker på vad det används till/vem som äger det. Det var ingen info att få om stället heller sist jag kollade.
Gurex_a
Inlägg: 3
Blev medlem: mån 13 sep 2010, 11:31

Inlägg av Gurex_a »

Det var ca ett år sedan jag var där senast och då såg det visserligen förfallet ut men det hängde lite västprydda människor där (som har funnits där ngt år i alla fall). Hur det ser ut idag vet jag inte men jag skulle närma mig med viss försiktighet. Det finns, om jag inte missminner mig, en eller två separata byggnader bakom huvudbyggnaden; hur såg dessa ut? Övergivna eller bara i oordning?
/G
c_balder82
Inlägg: 191
Blev medlem: tor 01 jan 2009, 15:36
Kontakt:

Inlägg av c_balder82 »

[quote=""Gurex_a""]Det var ca ett år sedan jag var där senast och då såg det visserligen förfallet ut men det hängde lite västprydda människor där (som har funnits där ngt år i alla fall). Hur det ser ut idag vet jag inte men jag skulle närma mig med viss försiktighet. Det finns, om jag inte missminner mig, en eller två separata byggnader bakom huvudbyggnaden; hur såg dessa ut? Övergivna eller bara i oordning?
/G[/quote]

Ett par byggnader var det, kan inte uttala mig om vilket skick dessa var i tyvärr då jag knappt såg dem, jag kommer inte lägga mer fokus på stället utan har snappat upp något mer intressant i omgivningen ;)
c_balder82
Inlägg: 191
Blev medlem: tor 01 jan 2009, 15:36
Kontakt:

Inlägg av c_balder82 »

Nu har jag fyllt på med bilder både från lesjöfors och grängesberg, både från i år och i fjol, välkommen :)
Skriv svar