Min sida...

Här kan ni tipsa varandra om era bloggar och hemsidor.

Moderatorer: benkar, Klingen, kristofer, Tomt & Öde

svenne1985
Inlägg: 170
Blev medlem: tor 12 aug 2010, 03:44

Min sida...

Inlägg av svenne1985 »

Har haft för mycket tid över och höll på med PHP ett tag (dock ej skrivit gallerierna) men men en del bilder ligger uppe... vad tycker ni ? Duger upplägget? Jag uplever gallerierna segladdaded, ni ?

Tillfälligt URL men här är sidan..
Användarvisningsbild
k4r4t3k4n4k4s
Inlägg: 942
Blev medlem: lör 20 sep 2008, 07:05
Kontakt:

Inlägg av k4r4t3k4n4k4s »

Jepp. Bilderna går segt att ladda och vilka ledsamma bilder sen :(

Upplägget ser bra ut. Det var för mig inte helt tydligt att jag skulle klicka på Next i nederkanten för att komma till nästa bild. Föredrar att klicka i bilden eller att använda piltangenterna. Men det var fräsiga funktioner därnere.
svenne1985
Inlägg: 170
Blev medlem: tor 12 aug 2010, 03:44

Inlägg av svenne1985 »

ledsamma? :confused: okej alla bilderna under de senaste 5 åren håller inte proffskvalitet men en del måste va bra :eek: eller du mena nt annat?
Användarvisningsbild
k4r4t3k4n4k4s
Inlägg: 942
Blev medlem: lör 20 sep 2008, 07:05
Kontakt:

Inlägg av k4r4t3k4n4k4s »

[quote=""svenne1985""]ledsamma? :confused: okej alla bilderna under de senaste 5 åren håller inte proffskvalitet men en del måste va bra :eek: eller du mena nt annat?[/quote]

Menade att du dokumenterat en rivning av en av Sveriges vackraste ruiner. Klippans läderfabrik.
svenne1985
Inlägg: 170
Blev medlem: tor 12 aug 2010, 03:44

Inlägg av svenne1985 »

[quote=""k4r4t3k4n4k4s""]Menade att du dokumenterat en rivning av en av Sveriges vackraste ruiner. Klippans läderfabrik.[/quote]
Jasså på så sätt ;o Aja lika bra dem rev det, med tanke på hur mycket olyckor där varit sista åren, men visst byggnaden vart fin ;o
Användarvisningsbild
nonamegiven
Inlägg: 492
Blev medlem: ons 19 maj 2010, 18:04

Inlägg av nonamegiven »

[quote=""svenne1985""]Jasså på så sätt ;o Aja lika bra dem rev det, med tanke på hur mycket olyckor där varit sista åren, men visst byggnaden vart fin ;o[/quote]

Jag är inte helt övertygad om vad du säger, jag står för bevarandet av gamla byggnader, det är ett betydande kulturarv när andra växer upp och det är knappast någon charm med en riven byggnad.

Bra upplägg på sidan, ser fram mot några riktiga bilder!
svenne1985
Inlägg: 170
Blev medlem: tor 12 aug 2010, 03:44

Inlägg av svenne1985 »

[quote=""nonamegiven""]Jag är inte helt övertygad om vad du säger, jag står för bevarandet av gamla byggnader, det är ett betydande kulturarv när andra växer upp och det är knappast någon charm med en riven byggnad.

Bra upplägg på sidan, ser fram mot några riktiga bilder![/quote]

Alltså missförstå mig inte gammla byggnader e fina :) se bara på Broby Sanatorium, sjukt fin byggnad. Anledningen till jag sa de va bra dem rev det är är av den kraftiga föroreningen och osäker byggnad i tätort.... (ingen speciell anledning till varför jag tog bilderna ;o inget speciellt med rivningar, förutom de e tråkigt...)
Skriv svar